Gigi Becali la metrou?!?

Da.

Un răspuns

  1. Mi-am zis ca nu mai vreau sa pomenesc nici un nume de politician.M-am retras frumos de la televizorsa nu cumva sa-i vad sau sa-i aud.Nici poze cu ei nu mai suport.ma bucur ca nu stau in Bucuresti,credca acolo e jale mare,poze peste tot.Si spectacole politicienesti au fost in mai multe locuri.Am vazut cateva titluri in presa online.Iar Gigi Becali a dat bani pentru catedrala care ne lipsea si ,parcaasa am auzit,vreasa construiasca biserici acolo unde este votat.Biserici peste biserici,ce ne trebuie noua romanilor ca sa fim mai buni.Asa de revoltata sunt si nu stiu ce as mai putea face ca sa se termine odata cu atatea porcarii politice.Le-am pregatit niste incaperi undeva la racoare,au paturi cu saltele si gratii.De i-as vedea pe cativa acolo!Iar Becali parca spunea ca merge la psiholog sau psihiatru.Se pare ca nu-si face efectul terapia.Mi-am amintit acuma ceva despre politica din Romania.http://www.bihoreanul.ro/articol/ziar/oradea/catavencii-de-alta-data/8066/270/

Lasă un răspuns

