Un vot pierdut, ba doua

Chiar daca voi bantui sectiile de votare din dragoste de presa, pe 25 noiembrie nu voi vota pentru europarlamentare si nici la referendum. Care-s europarlamentarii? Niste dobitoci la gramada, niste haimanale, ca si lichelele din politica romaneasca. N-am incredere in ei. Le-am vazut fetele la televizor. Mi-au facut o impresie si mai proasta. Referendum pentru uninominal? Inutil. Tot imbecilii vor fi majoritari, tot golanii si sutii de buzunarul public. Greata pentru Romania prostilor si a nesimtitilor continua. PS Este pentru prima oara cand nu votez. M-am saturat sa fiu un cetatean responsabil, responsabil pentru jaful care a imbogatit acesti gargaristi de la tv, care-mi spun mie ca-n Romania este bine. Bine in comparatie cu ce? Cu triburile din Africa de Sud? Da. Atunci este bine. Nu trebuie sa mancam elefanti, nici nu avem decat la gradina zoologica (apropos, mai este vreunul?), si nici sa mergem kilometri pana la pompa cu apa.

5 răspunsuri

  1. Si mai zici ca tu nu semeni cu Victor Ciutacu :))

  2. oana: adica? sa nu-mi spui ca nici el nu voteaza? eu nu stiu pentru ca nu-i citesc blogul decat atunci cand sunt fortat de imprejurari. daca nu se duce, trebuie sa-l felicit. in fine, o decizie inteleapta. probabil nu singura, dar eu pe asta am remarcat-o.

  3. Te-ai prins, exact despre asta vorbeam. Parca ati fi gemeni :D. Bine, gata, nu mai fac glume din astea. Uh. Ce personaj nervos esti 😀

  4. Dar la referendum de ce nu te duci? Politicienii sint lichele, ok, atunci voteaza pentru schimbarea sistemului de vot. Altfel, o sa ramina ca si pina acum, un vot pe lista pentru Parlament, si iar n-o sa te duci si o sa comentezi de pe margine. Indiferent de optiunea ta fata de VU (vot uninominal, banuiesc ca stii), trebuie sa-ti exerciti dreptul de a hotari in legatura cu sistemul de vot.
    Nu e spam, e un indemn sincer: Hai la curatenie! Si voteaza ce vrei tu.

  5. Eu ma duc la vot,desi mi-e lehamite de ei si de tot ce fac ei ca sa le mearga lor bine.Tocmai de aceea ma duc,am dorit vot uninominal de prea multi ani si acum,cand pot vota pentru ca dorinta sa mi se implineasca,de ce nu ma bucur,de ce am o strangere de inima?…dar tot merg sa votez.Pentru mine e mai important decat europarlamentarele unde mi-as dori sa fie numai tineri si foarte tineri.Poate ca ei inca nu au devenit asemeni acelor politicieni ticalosi,escroci,ipocriti,mincinosi,nesimtiti,infractori al caror scop in politica este „sa-mi mearga mie bine,ce-mi pasa de romanii cei multi?Iar ma enervez candstiu ca ei sunt vinovati de crima (copiii care s-au sinucis de dorul parintilor plecati la munca),indobitocirea noastra,atingerea grava a demnitatii de om si ma opresc.Mi se face rau deja.Vreau sa-i terminam,se aude?

Lasă un răspuns

