Maternitatile horror. Povestea continua

Am scris aici, am scris pe Reporter Virtual si acum in Romania libera. Este un cosmar din care trebuie sa ne trezim. Trebuie sa renuntam la nepasarea caracteristica romanilor. Am facut o petitie online, dar degeaba. Doar 82 de romani au semnat-o. M-am gandit ca ma cititi degeaba si sunteti nesimtiti. Poate am dreptate. Va plac doar scandalurile si prostiile gen Elodia. Eu va dau de toate. Intindeti si voi o mana catre sanatate, catre un altfel de sistem. E simplu: dureaza un minut. Va cer prea mult?

Lasă un răspuns

