Ministrul injustitiei este un bou

Pararea mea si alte date despre ispravile bravului pitigoi Tudor Chiuariu.

Un răspuns

  1. Eu nu mai pot sa-i vad si sa-i aud.poate ca e prea tanar si greseste,dar ceilalti au fost cu mult mai buni?cati ministri de injustitie s-au perindat?nici nu mai stiu.ce stiu e ca acele dosare grele nu s-au rezolvat pana acum.Si mi-e rau si ma doare.Unde sa ma duc sa scap?Mi-am mai gasit oaze de liniste si de frumusete in aceasta lume virtuala,dar nu e suficient.E doar o amagire,stiu,dar ma amagesc ca sa supravietuiesc.

Lasă un răspuns

