Calin Cosmaciuc, din nou la Ringier

In urma cu ceva vreme am preluat aici un zvon vizitele lui Calin Cosmaciuc la Evenimentul zilei, loc in care parea sa se intoarca, dupa ce si-a dat demisia din functia de sef al sectiei reporteri speciali. El mi-a infirmat tot, chiar si deplasarile la sediul Ringier, cel care editeaza o groaza de publicatii, chiar daca apoi si-a amintit ca a fost o singura data in zona. Zvonul primit si gazduit aici mi-au adus o serie de injurii, ca si cum n-as avea voie s aplec urechea la barfe (rubrica se numeste zvonistica online). Ei bine, Calin Cosmaciuc nu s-a intors la Evz, ci s-a apucat de o colaborare cu Capital. Va reamintesc ca el este freelance. Acum stiti vorba aia: fum fara foc nu prea are cum sa fie. Deci informatiile nu erau chiar rele. In plus, stiu ca si Evz este disponibil la o colaborare. Nu stiti de la mine. Aici va prezint primul sau articol din Capital. Multumesc sursei mele: A.

2 răspunsuri

  1. Tibi, ti-am mai spus de cateva ori: daca ai vreo nelamurire, intreaba. dupa cum ti-am mai explicat, am fost la ringier cu o cu totul alta treaba. daca tu continui sa crezi ca atunci am discutat cu capital, e treaba ta. e ultima oara cand mai comentez povestea ta si daca ai ceva de impartit cu ciutacu, e treaba voastra.sanatate

  2. Calin: nu am spus ca ai fost special pentru Capital. Ai fost insa, chiar si-n treacat atunci cand am spus. Spor la colaborare! PS N-am nimic de impartit cu Ciutacu. El se baga-n treaba aiurea-n tramvai.

Lasă un răspuns

