Cateva cuvinte despre Dumitru Tinu

UPDATE: Ana Maria Tinu, fiica gazetarului, a venit in sfarsit la o emisiune, evident la Robert Turcescu, doar ca acest n-a reusit sa scoata nimic de la ea. Imi devine simpatic pustanul de Andrei Iucinu dupa ce i-am vazut moaca acestei tipe. Dar oricum mare greseala in familiile astea. Se bat pe banii unui mort pana la urma. In ’94, Tinu parea tipul de taran serios ajuns la oras si care abia asteapta sa-si ajute consatenii. Asa l-am vazut eu atunci, cand m-a invitat in biroul sau sa-mi povesteasca despre cum isi doreste el sa promoveze tinerii din presa. Si-a reusit un pic mai mult. Unul este Bogdan Chiriac. Trebuie sa recunosc ca am fost dezamagit in doar doua luni de imaginea pe care mi-a creat-o in si dupa unica mea intalnire cu el. Prea tanar si cu figuri in cap, m-am uitat pe suma mizera trimisa dupa doua luni de colaborare si l-am sunat sa-i spun ca-i donez de sufletul lui. Acum, dupa patru ani, Tinu este dezhumat de fiul sau, care pare putin ravasit psihic, in general, de situatie si in particular din cauza conversatiilor cu seful sau de partid, Vadim. Poate. Despre ce vor afla anchetatorii dupa dezgroparea ziaristului cititi aiciPS Poate par rau pentru ceea ce spun, chiar daca am regretat moartea sa. Sincer sa fiu, eu n-am fost niciodata impresionat de Dumitru Tinu ca gazetar. Cel putin emisiunea aia cu CTP mi se parea penibila si plicticoasa rau.

Un răspuns

  1. […] Medijski watch dog wrote an interesting post today!.Here’s a quick excerptCateva cuvinte despre Dumitru Tinu Posted on November 19, 2007 by Tiberiu Lovin UPDATE: Ana Maria Tinu, fiica gazetarului, a venit in sfarsit la o emisiune, evident la Robert Turcescu, doar ca acest n-a reusit sa scoata nimic de la ea. Imi devine simpatic pustanul de Andrei Iucinu dupa ce i-am vazut moaca acestei tipe. Dar oricum mare greseala in familiile astea. Se bat pe banii unui mort pana la urma. In ‘94, Tinu parea tipul de taran serios ajuns la oras si care abia asteapta sa-si ajute c […]

Lasă un răspuns

