Fundatia lui Dinu Patriciu

Chiar daca nu si-a luat banii din tranzactia cu KazMunaiGaz pentru pachetul majoritar de actiuni la Rompetrol, Fundatia lui Dinu Patriciu a fost pusa pe roate si are planuri mari, planuri despre care scrie Cotidianul. Eu ma abtin de la comentarii, dar va dau stirea pentru ca-s uimit de cate persoane ajung pe blogul meu cautand fundatia, pe locul trei la cautari dupa Elodie si subsemnatul 🙂 . NOTA: Va rog sa nu-i mai scrieti luiPatriciu pe blogul de pe wordpress sa va ajute. Este unul fals si-mi apartine. In schimb VA DAU ADRESA ONLINE A FUNDATIEI Dinu Patriciu. UPS! Uite cum fac publicitate moca. Domnu’ Patriciu …cand imi trimit secretara la casierie? Apropos…n-am secretara. Totusi ati putea sa-mi angajati una in semn de recunostinta 🙂 .

Lasă un răspuns

