Secretar de blogger

Cum o fi sa fii secretar de blogger? Adica tataia Ion Iliescu isi scrie ideile absolut neinteresante cu pixul, secretara ia foaia si o preda secretarului de blog, iar acesta introduce datele, aproba sau nu comentariile, fara sa-l intrebe pe fostul presedinte, apoi, la finalul lunii, se duce la casierie sa-si ridice leafa. Cum o fi?  

4 răspunsuri

  1. Credca e cam mult de scris.Nu sunt prea priceputa,dar daca are salariu bun,de ce sa nu-i convina?De fapt e un fel de sef si secretarul,asa imi inchipui.Inca n-am citit nimc din ce a scris in blog,vad ca e pe locul I.Sunt tare curiosi oamenii nostri.Credca mai ramane acolo cateva zile pana apare alt blogger cunoscut.

  2. Asa cred si eu. Bag de seama ca-s foarte citit, dar am ramas noi ca niste porumbei sa comentam :)) .

  3. Ti-e ciuda Lovine ca are succes furibund blog-ul ex-presedintelui Romaniei???
    E normal man sa scrie altcineva ceea ce gandeste dansul…
    Da ce stii tu, tanar exaltat despre contributia lui in istorie…cu bune si rele…
    …tu esti doar un ziarist…nu asa se face cariera…scrie, documenteaza-te, descopera si vei fi celebru si bun.
    Cu respect, parol…

  4. de ce te miri?ca stii cum unt oamenii mai in varsta.Nu prea au somn.iar noaptea e mai liniste pe bloguri.:)))Cat despre voi,ziaristii,aici nu ma pricep,stiu doar ca voi nu aveti un program fix.Succes in continuare,mi-as fo dorit si un raspuns la „Campanie electorala”.deja mi se zburleste blana!Brrr!!!

Lasă un răspuns

