Dobitocii de la ziarul Ziua

Sorin Rosca Stanescu este un individ atat de dubios ca pute a visiky mai mereu, sustin mai multe surse confidentiale. Nu bag mana in foc pentru ca nu l-am vazut pe dobitoc (da-ma-n judecata Rosca. uite ca-mi permit si eu sa spun asta daca tu spui ca altii sunt cretini si limbrici) vreodata si nici n-am chef. Am auzit despre el ca-i spagar si santajist. O fi. Nu stiu. Stiu ca a facut afaceri suspect de suspecte si ca acum il apara pe Bogdan Chirieac intr-un mod absolut jenant, lucru remarcat si de cititorii ziarului neimportant pentru presa adevarat. Ei bine, intr-un articol scris de alti doi dobitoci, Evenimentul zilei este facut tandari…fara argumente, ziarul care a dezvaluit cum firma lui Chireac a luat contracte de 26 de mil. euro de la stat fara licitatie. Daca-s dobitoci. Si azi vine Sorin Rosca Stanescu, acest amic de care mai bine te lipsesti, care mananca rahat cu polonicul zilnic intr-un editorial la fel de inteligent cum l-a numit numit: Cretinii. Evident se refera la „limbricii” din presa care-l ataca pe Bogdan Chireac. Am citit editorialul si-am observat ca jumatate din text este prostie pura si n-are legatura cu subiectul. Seful de la Ziua sustine ca este o aberatie sa acuzi un ziarist de bogatie. Corect. Cine a spus asta? Doar dobitocul. Depinde insa cum obtii aceasta avere. Mai mult, acest maret ziar de sters pe jos la baia taraneasca din tarusi a scris ca-n spatele dezvaluirilor sta Basescu, bineintele din sursele lor de beut drojdie. Bre, ziaristii lui peste prajit in cutia de alune, va spune nene ceva: tocmai Chireac a afimat la Realitatea tv ca este o absurditate. Dar astia de la Ziua nu au limite. NU iau aparare EVZ. Nici nu are sens si rost. Ancheta amicului meu Mihai Munteanu este beton si niciun rahat de gazetar spritat nu o poate demonta. Imediat va scriu despre un plagiat al Evz :). Nu de alta, dar unii de pe acolo au uitat ca exist 😀 .

Un răspuns

  1. Bai da urat ai inceput sa vorbesti p-acilea…
    Erai mai elevation..parol…

Lasă un răspuns

