Bloggerul Ion Iliescu a ajuns pe primul loc

blogUPDATE. Intrat de o zi in blogosfera, Iliescu a ajuns pe primul loc in topurile blogurilor si posturilor wordpress. Precizare: blogul se numeste Echilibru. Iliescu si-a tras blog si justifica acest lucru. Bravo lui! Cine-i cumpara lamaie? Oricum, banuiesc cine s-a invrednicit sa-i incropeasca porcaria de blog comunist (arata nasol. si un copil putea face unul mai bun) de l-a trecut pe Ciutacu in blogroll. Curios: la loc de frunte se afla acolo Adrian Nastase. Ce se intampla doctore?

Un răspuns

  1. Citisem azi dimineata ca II si-a facut blog.intr-un tarziu am intrat sa vad si eu despre ce este vorba,curiozitatea.Cum am intrat si am vazut titlul,apoi lista de pe dreapta,imediat am iesit.mai tarziu,intrand pe wordpress,mi-au sarit ochii la un cuvant scris cu majuscule(echilibru).Ce-o fi aia,m-am intrebaT?am intrat acolo si cand am vazut,imediat am iesit.Inca nu simt nevoia sa citesc acel blog.Poate alta data cand viata va fi mai vesela.Poate ca nici atunci nu voi intra acolo,mi s-a parut ca seamana cu niste cursuri de invatamant politic.Si mie politica imi face grata.Oare de ce romanilor le place politica?

Lasă un răspuns

