Servitoare la italieni

Un taximetrist simpatic mi-a povestit cum a ajuns sotia lui din administrator (asistent medical de profesie) servitoare in Italia. Nu are sens sa intru in prea multe detalii. Mi-au placut cateva cuvinte. „Mda …a ajuns ingrjitoare, dar ce spun eu!?! Servitoare, domnule. Face curatenie in casa si are grija de o baba cam dusa. Aici era somera de trei luni”. „ce zic de cazul asta? Pai e negru de romani in Italia. Cam multi tigani. Si mie imi este frica sa merg pe acolo. Ma confunda dracului cu un italian si ma fura sau ma omoara”. Daca si romanilor le este frica de romanii din Italia…este clar. Am ajuns ca smecherii aia care stau la poarta scolii sa te buzunareasca dupa ore. Numai ca scoala este Europa.

Lasă un răspuns

