Limbi in viata

Tocmai ce am scris ca Victor Ciutacu a ajuns redactor sef la Jurnalul national, iar aplaudacii au si inceput sa-l pupe-n fund. Am niste comentarii absolut gretoase. Uitati exemplu de limbist: „Esti un geniu in viata.Frate,esti cel mai bun.Felicitari! Adăugat de Andrei Crăiţoiu la 06 Noiembrie 2007 10:46:10″. Asa ceva mai rar. Cat de dobitoc poti fi sa spui despre cineva ca este un geniu doar pentru ca el se crede asa? Se pare ca majoritatea celor de pe blogul lui Ciutacu nu si-au dat seama ca el a glumit cand a spus ca-i geniu. Eu asa am inteles. Altii insa vin cu babetica sa-i confirme ceea ce nici el nu crede. Sper. PS Acest Craitoiu nu este totusi un nimeni. Potrivit propriei declaratii 🙂 el se ocupa cu blogurile de la Gazeta Sporturilor, dar pana aici ne povesteste cum a terminat scoala generala. Aduceti apa plata cu lamaie.

7 răspunsuri

  1. Va multumesc pentru frumoasa caracterizare facuta dar nu ati inteles nimic. Multumesc si pentru link. Nu are rost sa ma justific fata de d-voastra. Va rog sa retineti un singur lucru, acel comentariu a fost adresat unui prieten. Sa traiti bine!

  2. Andrei: Tu ai fost cel care ti-ai permis sa ma injuri pe alte bloguri (ultimul comentariu este pe blogul lui andi laslau). Eu nu am facut decat o constatare. Poate esti prea tanar si nu intelegi. Suna a linguseala de aiurea, iar amicul tau nu este genial. Macar atat sper ca ai inteles. Multumesc la fel. Sa traim bine dar unde naiba? In Romania exista cel putin o problema care ne impiedica sa o facem.

  3. Tare…
    Ai putea sa pui copyright (c) pe treaba asta:
    „In Romania exista cel putin o problema care ne impiedica sa traim bine.”

    P.S.Andrei…nu mai vb cu Lovin la pers a 3-a ca si el e un ditamai pustanul:)

  4. Cred ca nu ati fost atent la comentarii. Eu am lasat acolo decat unul singur si acela semnat asa cum fac tot timpul: Andrei Craitoiu. Este acolo un coment dar al unui anonim, dar ii poti afla IP daca vorbesti cu Andi. Te rog sa verifici. Doamne, oricum nu ma supar ca sunt mai mic. Nu pot sa va adresez cuvinte nepotrivite daca nu va cunosc. Eu nu las comentarii sub numele de Anonimus. Cand o sa ne cunoastem normal ci nu virtual o sa va dati seama ce fel de om sunt. In orice caz, pot sa va spun de acum ca nu sunt un pupincurist. Referitor la Victor, pana al cunoaste am crezut acelasi lucru ca si tine, dar cand i-am luat un interviu pentru revista Dinamo mi-am schimbat total impresia. Timpul a facut sa-mi dau seama ca este un familist de nota mare, muncitor si corect. Atat. Eu nu lingusesc pe nimeni, nici macar pe Tolo, iar asta poti sa o afli. Traiesc prin munca pe care o desfasor. Pentru azi ajunge, nu vreau sa va plictisesc, mai vreau sa intru pe aici, asta binenteles daca va produce cat de cat o stare de bine. Cu traitul este o poveste lunga, pe care o vom dezbate alta data. Numai bine!

  5. Hadrian: o idee geniala :)) . Te las pe tine sa o furi. Pustan? As vrea eu.

    Andrei: Posibil sa fie un individ care ma injura cu numele tau. Se poarta. Atunci imi cer scuze. Despre Victor numai de bine. O fi cum spui tu. L-am cunoscut si eu, dar nu mi-a starnit decat indiferenta. Dar sunt pareri si pareri. Numai ca de la un familist convins la geniu este o diferenta cat de la soare la pamant. Multumesc pentru urare. Na! Si eu sunt familist convins. Asta inseamna ca-s geniu? Stiu ca sunt, dar nu din „cauza” familiei :)) . Glumesc. Cred 😛 .

  6. De ce credeti ca a spus gsp ca va da liber la bloguri pe platforma blogdeliceu.ro ? Pai foarte simplu. Sa adune adrese de mail , ca mai tarziu sa poata face spam. In 2 zile am primit 2 mailuri de la un tip pe nume Andrei Craitoiu , care este „redactor” la Gazeta Sporturilor. Asta ca sa vedeti si voi cat de imbecili si de nesimtiti pot fii cei de la gsp. Se pare ca nu eu sunt singurul care primeste spam-urile Gazetei Sporturilor, vladinho fiind si el in lista lo

  7. Andrei Craitoiu este un nimeni, un parvenit, de care toti rideam la scoala si care o data ajuns unde este incearca si el sa arate ca e cineva. E doar un neam-prost, scapat din anonimat si ajuns peste noapte “vedeta”. Maestru in copy-paste (furt), iar apoi se lauda ca el a scris respectivele fraze :))

Lasă un răspuns

