Ciutacu a ajuns redactor sef la Jn

Update la Update: Victor mi-a atras atentia ca-n editia printata el este trecut primul in caseta de redactori sefi spre deosebire de cea online unde este ultimul. UPDATE: Pentru cei care nu au priceput ca am facut misto de laudele de sine ale lui Ciutacu am sa fac cateva scurte precizari. Toti cei patru redactori sefi adjuncti au fost avansati redactori sefi, iar Ciutacu este ultimul in caseta redactionala, cel putin pe editia online a ziarului. Deci nu este mare scofala 🙂 . Fac aceleasi lucru pe posturi noi. Il felicit pe Zass totusi care este unul dintre cei mai simpatici jurnalisti pe care-i cunosc. El ar fi meritat cu prisosinta functia de redactor sef. Numai sa fie singurul. Chestia asta cu patru redactori sefi mi se pare ciudata, dar totusi JN este un ziar mare cu o echipa dubla sau tripla fata de alte gazete. Jurnalul national are de astazi redactor sef dupa ce ani de zile Marius Tuca a facut-o pe directorul editorial si tocmai ce am spus. Sutul in fund a fost primit de Victor Ciutacu, ex-redactor sef adjunct, care a anuntat modest (serios, chiar daca pare incredibil) propulsarea pe pozitie. Pentru mine ramane un mister aceste avansari surprinzatoare sau nu. Intotdeauna m-am gandit ca trebuie sa ai anumite calitati si realizari pentru a fi redactor sef al oricarei publicatii, nu doar la una de top. Deseori imi scapa cum niste pseudojurnalisti ajung in cele mai inalte functii. Probabil sunt invechit. Sunt convins insa ca Jurnalul national il merita pe Victor Ciutacu, asa cum chiar autoproclamatul genial isi merita pozitia. Stiu ca nu o sa-i fie greu pentru ca n-are de facut decat foarte putin in plus din ce a facut pana acum. Postul i se potriveste ca o manusa mai ales acum in campanie electorala pentru europarlamentari si pentru viitoarele batalii locale si generale. Sunt cunoscute simpatiile sale si antipatiile politice. Se adevereste astfel proverbul: omul potrivit la locul potrivit. Ciutacu merita felicitat, iar aplaudacii de serviciu au facut-o deja pe blogul sau. Proaspata mireasa Oana Dobre (maritata sambata) chiar a sugerat ca JN ar trebui sa se felicite pentru alegerea facuta. Am sa-i sugerez si eu lui Voiculescu sa-si stranga mana dreapta cu stanga si sa-si pupe muschiul. Sa vedem daca ma asculta. E posibil sa…pentru ca tot eu sunt stapanul blogului sau 🙂 .

2 răspunsuri

  1. Cu precizarea ca e unicul meu comentariu pe blogul tau, vreau sa te intreb ceva. O sa dormi mai bine sau mai rau daca vei afla, citind ziarul pe care banuiesc ca ti-l ofera gratuit RL pentru documentare, ca in caseta reactionala a editiei printate sunt trecut primul? Pai asa investighezi tu problema, campionule?

  2. Victor: Cu precizarea ca nu este unicul tau comentariu de pe blogul meu 🙂 . Pe vremea cand nu aveai pata pusa pe mine aiurea chiar te bagai la cate un comentariu mic. Ai uitat. Nu este o problema. Sincer…nu am mai gasit JN. Altfel ma uitam si acolo. Dar este buna precizarea.

Lasă un răspuns

