M-a batut Elodia pentru ca am gasit-o (metoda de crestere a traficului)

Am fost plecat trei zile din Bucuresti si n-am avut nicio legatura cu lumea virtuala (site-ul meu http://www.reportervirtual.ro sau acest blog), dar m-am mentionut si chiar am crescut in top intr-un mod curios. Curios pe naiba! Toata lumea o cauta pe Elodia, iar eu am facut o gluma ca ar fi fost gasita. Femeia asta m-a batut pe propriul blog si site la numarul de cautari. Vedeti asadar cum se face trafic? Mai bag doua-trei povesti cu ELODIA GASITA IN vis si ma ridic ca un zmeu 🙂 .

2 răspunsuri

  1. Da mosu, faci trafic in stilu Otv ca asa se face treaba….baga mare

  2. :)) Vlad: ce vina am eu daca sunt o groaza de dobitoci? Se uita lumea la OTV, citeste presa tabloida, iubeste scandalul etc. Un popor care o da in retard. Scrie cultura. O sa te citeasca maine dupa viata de apoi 🙂 . Incearca sa intercalezi subiecte pe gustul populatiei si cele care-ti plac tie. Poate unii scapa un ochi si peste textele netabloidizate. Poate nu.

Lasă un răspuns

