NASA are o problema grava: sa o gaseasca pe Elodia

LuisOTV a cerut ajutorul NASA sa o gaseasca pe Elodia. Soc! Asta-i una marca Luis Lazarus. Si mai mare soc: realizatorul tv a venit in noaptea asta la emisiune cu noi probe in dosar. Le-a gasit el prin zona, in loc sa le descopere anchetatorii. Una dintre ele: un cutit de bucatarie despre care se vehiculeaza ca ar fi arma crimei Domeniul SF atinge noi culmi la OTV. Fiti aproape. Eu am stins televizorul dupa cele 2 minute in care m-am holbat si nu mi-a venit sa cred ce scenariu credibil.

Un răspuns

  1. Astia ne cred chiar batuti in cap ?
    Oare chiar nu constientizeaza ca am auzit shi noi de Google Earth … care`i moaca pe net .. si cu care vezi exact pozele care spuneau ei ca sunt de la NASA ?
    hahahahahhahahahaha … very funny… stupizi mai suntetzi domnilor Diaconescu shi Lazarus.
    Culmea .. pe poze mai scria si cu litere de schioapa “Special for OTV”
    M`au spart … poze luate cu Google Earth si editate cu paint`ul.
    Hai lasatzi`ne .. ca suntetzi patetici :))

Lasă un răspuns

