Cenzura la TVR. Sa ne punem CONTRA

Cu gargauni in cap, Alexandru Sassu si-a permis in calitatea de sef al TVR sa puna pumnul in gura subalternilor sai. Dupa caseta de ieri („Spaga lui Remes”, difuzata ieri), in seara asta, TVR anunta partea a doua cu caltabosii si tuica. Nu a mai putut fi aratata telespectatorilor pentru ca s-a opus Sassu. Sefa departamentului de stiri, Rodica Culcer, mi-a spus ca vrea sa difuzeze, dar nu o lasa presedintele-director general. Eu i-as da un sut in fund lui sasulica asta. Pst! Nu sariti, bre securistilor, vorba lui Mircea Badea. Parca si vad cateva bloguri: Basescu e de vina, dictatura, comunisti, KGB, serviciile etc samd. Numai Remes este nevinovat ca a luat spaga si Sassu ca a introdus cenzura publica. Ziaristii sunt intotdeauna vinovati. Sunt bulversat. Voi ce credeti? Eu cred ca trebuie sa initiem o CAMPANIE contra acestei cenzuri ordinare.

2 răspunsuri

  1. De cand a fost numit de catre Comisia de cultura a Senatului prin vocea marelui si nesuferitului Adrian Paunescu ,am fost impotriva numirii directorului presedinte al TVR.Vreo cateva zile am fost foarte bulversata,suparat,am spus-o,dar nu am fost bagata in seama.de ce?Ca sunt un nimeni?asa ca ma bur ca a cenzurat partea a doua a filmului spagii ca s-au ridicat mai multe voci.Dar as vrea sa vedem si alte filme,mai sunt spagari ,aia de dinainte mai ales.Cine are filmulete sa le posteze pe net.Sa- trimitem pe toti unde le este locul,adica la „mititica”.

Lasă un răspuns

