Are 14 si este copilul strazii

RoxanaAm vazut-o cum cauta in tomberoane: se uita cand expira jumatate de punga cu pufuleti, a gasit o cutie micuta si o lustruia, a strans ca la cantina resturi in pungi si se pregatea sa-si ia „averea” gasita si sa plece. „Ma cheama Roxana, am 14 ani si sunt copilul strazii. Ce sa fac?”, m-a intrebat fata, iar cand am plecat mi-a urat bafta. Te doare inima cand vezi asa ceva. Acum ceva timp vi l-am prezentat pe Stefan, un alt pusti-cautator in gunoi. Ce credeti ca este de facut? Eu dau bani, haine si de mancare, dar nu este asta solutia.

Lasă un răspuns

