Le doresc sfarsitul pisicii

Trei idioti din Buzau au omorat o pisica. Ati vazut si-ati auzit. Acum am vazut stirea pe PRO tv cu unul dintre cretini. Povestea linistit. Sper sa moara la fel ca pisica. Asta este soarta ucigasilor. Atentie! Daca va uitati la stire sa-i vedeti moaca cretinului: aveti grija ca sunt imagini cum lovesc pisicuta. Eu nu am stiut si….Nu mai spun. L-as calca in piciore pe dobitoc daca l-as vedea vreodata. FILM CU UN CRETIN.

Unul dintre cei trei ucigasi

4 răspunsuri

  1. :)) si eu le-am dorit tot asta. Imi fac griji in privinta ta. Adica sunt lucruri comune la noi. Crezi ca se ia?

  2. oana: griji? ce sa se ia? lucruri comune sunt multe. e de bine 😛

  3. mama, cata nesimtire are in el, ce aer de mafiot rafinat.vaaai de mine, ce bataie i-ar fi trebuit la ancheta.

    m-712b

Lasă un răspuns

