Invingatorul de la Evz

Am zambit cand am auzit cu ce deschide Evenimentul zilei…ieri si m-am gandit ca este penibil, apoi am trecut rapid peste aceasta idee. Astazi am vazut articolul si i-am felicitat pe cei de la Evz. Invingatorul se numeste articolul de prima pagina in care se vorbeste de performanta unui jurnalist de a alerga la maraonul din Budapesta peste 40 de km in patru ore si. Este vorba de Emilian Isaila, sef pe la editia de duminica, care a slabit aproape 20 de kg si s-a antrenat din aprilie pana cand a participat. Si a reusit. Performanta lui este mai putin importanta insa. Cel mai important lucru din aceasta poveste este alta: ziarul l-a promovat si l-a facut vedeta de o zi. Nu glumesc si nu sunt ironic. Este un mare lucru ca ziarul la care lucrezi sa recunoasca vreodata ca ai facut ceva bun si chiar sa scrie despre asta. Felicitari! Rare sunt ziarele care stiu sa-si motiveze oamenii si altfel decat prin bani. Oricum nici asa nu prea o fac.

Lasă un răspuns

