Bloguri pentru sefii de partide

Doar esentialul. Un site care spune tot ce trebuie sa stiti, atunci cand trebuieAm anuntat de azi-noapte ca fix cinci bosi si-au tras bloguri. Ei bine, ghici cine-s? Sefii de partide importante: Vadim, Geoana, Marko Bela, Tariceanu si Boc-boc. Gasiti toate datele pe Reporter Virtual. PS De ce nu a spus nimeni ca pagina era rol in loc de ro? 🙂 Ma bucur insa ca ati facut zeci de accesari catre ceva inexistent, dar nici nu ati spus nik, uratilor 😛 . Nasol este ca ati pierdut o zi nu nu ati vazut bloguletele sefilor de partide. Sa vezi acum ce citatii o sa primesc. Primul: Vadim. Pariaza cineva? 🙂

8 răspunsuri

  1. :)) si ei ce-au zis? cand te vedem la tribunal?

  2. Huo! Jos golanii! Bai, dar lui iliescu cand ii faci?

  3. Bai golanule, ia mai pune mana la munca sa castigi si tu un ban cinstit…
    Nu mai fi ambiguu si daca ai ceva, esprimate (ha,ha) cum trebuie.
    ‘rati ai dracului de studenti neimplniti…
    Nu era mai bine ma sa faca ordine in voi minerii cand trebuia.Unde erai atunci golanule,ha? Scrii si te dai mare, arata-te’n fatza natiunii nu in spatele scrisului.
    Laaaa munca campului cu tine…Statul este in castig, iar elevul, studentul, ziaristul si cu profesorul care sunteti puteti invata cu ocazia asta ca daca vreti paine pe masa sa munciti…

  4. Nu vreu io sa iau blogu’. Na! Si-am sa te dau in judecati urgent. Cat ai leafa sa stiu cat cer despagubiri imorale?

  5. Nici eu nu accept aceasta umilinta publica. Voi da cainii pe tine, ciudatule! Si-ti iau si eu leafa ca Marko. Ma duc primul ca maghiarul sigur nu te mai lasa cu bani in cont.

  6. Eu sunt cel mai important presedinte de partid, asa ca eu voi cere primul despagubiri. Si nu-mi iau blogul. Am deja unul la care scriu din trei in trei luni.

  7. Domnule, am o intrebare. Iti dai seama cine sunt eu? Iti dai seama cata treaba am acum cu motiunea asta? Sunt doua, scuze. Te rog sa astepti. Sa te dau in judecata oare? Il sun pe Patriciu. Sigur o sa-mi dea o sugestie.

  8. Hai repede sa-mi spui cat ma costa sa scap de probleme. A citit nevasta si m-a luat la omor cu intrebarea: pe cine bocanesti tu, mai nepriceputule?

Lasă un răspuns

