Bichir a inceput campania pro-PF Daniel

patriarhul este cel mai puternic…Jurnalistul Florian Bichir-senior editor la Evenimentul zilei-a negat zvonul primit si lansat de mine ca ar fi primit o oferta pentru a fi consilierul patriarhului Daniel sau seful departamentului media. Ei bine, atunci am scris ca Padre (Bichir) urmeaza sa se intalneasca cu Preafericitul Daniel pentru a discuta oferta. Lucru care s-a intamplat, dar nu s-a mai scurs nicio informatie in directia mea. Astazi insa, Padre a fost invitat la Realitatea tv sa vorbeasca despre intronarea noului Patriarh. Nu am prins toata emisiunea, dar cand am vazut m-a lasat masca. Bichir chiar parea angajatul PF Daniel. Va prezint aici un fragment din emisiune. Va reamintesc ca proaspatul patriarh are de gand sa dezvolte un mic imperiu media pentru BOR.

Ziaristul Florian Bichir, senior editor la Evenimentul zilei, a negat zvonul ca ar putea lucra ca sef al departamentului media de la Patriarhie. La urcarea pe tron a PF Daniel, gazetarul a avut o prestatie demna de un angajat al acestuia si numai ca nu i-a pupat mana prin televizor. In rest, Daniel a fost supranumit „cel mai puternic roman din tara”. Pai si cum ramane cu Patriciu, Tender, SOV etc? 🙂 UPDATE: Inca doua filmulete la solicitarea cititorilor. le gasiti pe youtube. Precizare: NU am nimic cu Padre. Prezint faptele asa cum sunt, vorba unui cotidian 🙂 , dar si cu opinia mea care este libera dar nu obligatorie, conform maestrului Caragiale. Uite ca-mi este chiar simpatic.

2 răspunsuri

  1. am vazut si io emisiunea si am ris cu pofta de penibilul si de imorul involuntar de care dadea dovada bichir.

    dar e pacat ca n-ai dat aici decit o parte usurica a discursului bicherian. sa fi vazut tamiieri mai la inceput, cum il apara el pe Daniel ca nu e ecumenist etc. etc.

    realitatea tv a avut grija sa invite, de altfel, numai oameni favorabili lui Daniel, care l-au tamiiat; era si firesc in zi de „sarbatoare”. numai ca nici unul n-a fost asa de direct ca Bichir.

  2. si eram sa uit: Bichir n-a inceput acum campania pro-Daniel, ci chiar in timpul sforariilor pentru alegerea patriarhului.

Lasă un răspuns

