UPC-Astral si nervi de otel

Vizionati, vizionati si iar injurati!

6 răspunsuri

  1. UPC tocmai a dat lovitura, a marit banda cea mai puternica la 20mbs cea mai mare banda oferita de vreun provider pe piata romaneasca. Triple Play o sa ramana la loc de cinste si astfel cu 100 RON o sa aveti telefon, tv, si 20mbs download si 2mbs upload. Daca vreti doar internet atunci pretul va fi de 60 Lei, ceea ce inseamna o reducere de 400 mii lei.
    Mai multe, exact la UPC.

  2. lume,lume,mare concurs mare!!!!!!!!http://cablu.wordpress.com/2007/10/16/upc-face-concurs-mtv-europe/ sau http://mtv.upc.ro/..ca sa mai uitati de probleme

  3. pai prin noua campanie upc vrea sa schimbe gandirea angajatilor nu numai serviciile si infrastructura dupa cum zicea Andreea Ionescu (Marketing Communications Manager la upc) intr-un comunicat : “cele mai importante elemente ale rebranding-ului pentru implementarea la nivel de tara nu sunt noul logo, noul slogan sau campania de advertising, ci atitudinea angajatilor, schimbarile pe care compania le va face in centrele de relatii cu clientii si modul de a interactiona cu clientii”.

  4. Croc: o sa schimbe un rahat gandirea angajatilor. De dpoua zile ma pis pe el de Astra-UPc. Imi merge netul si postul telefonic cu pauze de ore. Daca si azi mi se intampla la fel ma duc la OPC. In plus, degeaba sun. Sunt prea ocupati sa raspunda. Azi am stat 8 minute pe ceas. data trecuta peste 35 de minute. Ma pis pe ei.

  5. Au zis ca vin sa rezolve situatia ieri seara ca atunci aveau programare sa vina – sunati de mine (42 min intr-un sediu Astral – in care era sa sparg telefonul lor – macar le-am atras atentia ca sunt tampiti…pis-a-mas pe ei…).
    N-au venit…noroc ca se rezolvase problema inca de sambata.

  6. Razboiul cu UPC. Un nou episod.

    Astazi mi-au taiat telefonul.
    Pentru neplata…
    Adica n-am platit inca factura emisa (conform spuselor lor pipitzei de la telefon) pe data de 6 Noiembrie si scadenta pe 30 Noiembrie. Pentru ei asta e un motiv suficient sa-mi taie telefonul pe 21 Noiembrie.
    „Da dar stiti ca in factura asta e de fapt pentru luna trecuta…”
    „Imediat ce am primit factura am platit-o. Pe 1 Noiembrie. . Stiu ca mai trebuia sa fie si telefonul. Dar nu l-am putut plati ca n-ati emis inca factura. Datorita incurcaturilor voastre…”

    N-ati emis factura deoarece m-ati deconectat si luna trecuta si la voi figura ca n-am abonament A trebuit sa sun la deranjamente sa am din nou telefon…

    E o poveste lunga…
    Pe scurt insa se reduce la: UPC SUCKS.
    P.S. Un motiv sa fac din nou reclamatie la ANPC.

Lasă un răspuns

