MISA rupe bichinii’n yoga

Wow! Ce burtica are!Yoghinii de la MISA ne cheama joi sa ne organizam undeva in Pipera (aproape de Evz). Eu nu ma duc, dar aia din guvern sigur dupa ce au vazut poza cu pricina.

5 răspunsuri

  1. Nu duminica ci joi.

  2. yogi: sorry. corectez. sa vina astia din guvern. sa le faceti o portie de urinoterapie din partea mea 🙂 .

  3. Ai o obsesie cu urina asta… Nu stiu ce-ar zice Freud la asa ceva dar cred ca ar fi interesant.

    Pe mine personal nu ma deranjeaza sa faca guvernul ce zici tu 😀 dar cred ca ai putea sa te descurci si singur la operatiunea asta.

  4. yogi: le-as da eu sa bea, dar nu am tehnica. nu am o obsesie, dar atat mi-a ramas in cap despre MISA: sex si urinoterapie. Nu mai spun de altele ca-mi amintesc de guru Bivolaru cand dadea ochii peste cap in emisiune la Tuca show. Un test de sinceritate (intrebare din partea barbatilor ce-mi rasfoiesc blogul, dar au curaj pe messenger): femeia din poza este la voi?

  5. OK. Atat ti-a ramas in cap despre MISA din mass media dar asta nu inseamna ca ti-ai format o impresia corecta.
    Da, femeia de pe afis e cursanta yoga. Dar spune-le prietenilor sa nu vina la curs pentru „femei”, pentru au mai facut-o si altii si au plecat cu buza umflata dupa cateva luni cand au vazut ca nu e nici o orgie asa cum credeau ei si ca se face chiar yoga.

Lasă un răspuns

