Al cui este Interesul Public?

Intrebare de baraj: al cui este Interesul Public? Da, cotidianul national aparut pe 10 septembrie. Va dau aici redactia pentru a studia echipa. Cine stie castiga o cafea, cine stie mai mult primeste doua, iar cine stie tot sa ceara ce doreste. Imi place reclama lor: informatie pe mm patrat.

6 răspunsuri

  1. Ma risc pt o cafea platita de mata: proprietar e Gigi Becali. Ce zici? Vrei argumente? Ia, la prima vedere: 1. avem doi publicisti comentatori zburataciti de pe la partide pretins patriotice si adapostiti la Becali in PNG, unul cu acte, Vlad Hogea, unul inca fara forme, Codrin Stefanescu. Al doilea este chiar bagat intr-un partid nou de cintareti si mameluci – care se dau nationalisti si care, probabil va fuziona cu PNG curind.
    In redactie sint citiva mercenari de presa de care s-au saturat mogulii adevarati si „care trebuie sa maninca si gura lor ceva”.

  2. Revin. Nici bine n-a aparut si, printre mari „dezvaluiri”, „Interesul Public” face reclama doctrinei PNG. Iacata ce „Gânduri bune” scrie Vlad Hogea in ziarul cu pricina:
    „Din când în când, e nevoie să ne întoarcem la esenţe – cine suntem şi ce vrem să facem. în spiritul diversităţii de opinie promovat de cotidianul naţional „Interesul Public“, mi-am propus să prezint aici câteva elemente doctrinare şi programatice ale PNG-CD (partid printre ai cărui vicepreşedinţi mă număr), în contextul integrării europene a României.”

  3. Haiducu: la prima vedere cica asa ar fi. Vedem, verificam si serviciile ascultam 🙂 . dau cafeluta de se confirma.

  4. PNG si PD – Marius Locic.

  5. Luluta: dau cafeluta. unde? cand? sau vrei doua? oricum, am promis si ma tin de cuvant.

  6. Vai, Tibi, nu-i nevoie, zau asa! Sarada era prea simpla pentru mine. Intimplator m-a preocupat chestia asta ieri, am facut sapaturi si am aflat mult mai multe decit as fi vrut. Respectiva publicatie am descoperit-o acum citeva zile, cind au publicat un sondaj foarte dubios despre europarlamentare. Le-am pus o intrebare de aritmetica, la care nu au catadicsit sa raspunda.

    Ziarul este continuatorul de drept al „Atacului la persoana”. Aceeasi Marie cu alta boneta…

Lasă un răspuns

