Se vinde Banca Transilvania?

Oameni buni si rai: chiar se vinde Banca Transilvania? Asta am auzit, asta intreb. Cica saptamana viitoare va fi scoasa pe bursa si o vor lua la pachet niste straini. Astept info. Nu prea le am eu cu bancile, doar ca trebuie sa pierd bani la ele: cand scot, cand bag, cand dau, cand iau, oricand.

3 răspunsuri

  1. Banca Transilvania e pe bursa de prin 97-99, nu mai stiu exact de cand.

  2. radu: sorry. am vrut sa spun ca o sa fie anuntata BVB de aceasta tranzactie.

  3. da si eu am auzit aceeasi chestie… nu am inteles cine o cumpara si cum dar cert e ca se vinde.

Lasă un răspuns

