M-as muta in Republica Moldova

Avem la birou un nou coleg. Respectivul este in schimb de experienta la Romania libera si pare un tip de treaba. Cand am auzit preturile de la ei mi-a cazut fata (el s-a speriat de alea noastre cu toate ca-n republica au fost dublate preturile intr-un an de zile la toate produsele), mai ales cand mi-a spus ce leafa medie ia un jurnalist: 100 de dolari. Ce poti sa faci cu ei? Mai multe decat un cos la Carrfour, Metro and co. 5 Ron. Atat costa un pachet de tigari la noi. Cu banii astia, moldovenii iau masa in oras: supa, pilaf cu pulpe, ficat, salata, suc si paine. Mi-a spus si altele colegul asta. M-as cam transfera acolo, dar cu leafa de aici. As fi boier 😛 . Macar acolo exista un singur stapan: Voronin si familia sa. Nu ca la noi de nu mai stii cine-i sef azi, cine-i maine, care politician fura mai mult si daca nu cumva cea mai puternica firma da faliment ca asa trebuie sau este vanduta pe capace de canal. ma rog, am divagat. Treaba insa pare frumoasa acolo. Alt exemplu: cu 4 RON te plimbi tot Chisinaul. Haideti ca merita. Apropos, preturile la taxi sunt stabilite ocihometric. Nu exista parate de taxat. Omul iti spune cat costa drumul tau si tu platesti sau nu. Inainte de a urca in bibi. Voi nu ati avea chef de un transfer? 🙂 NOTA: Amicii mei in ghilimele sa se abtina de la comentarii. Daca nu, ii abtin eu 🙂 .

Lasă un răspuns

