„Un milion de lei m-a costat stirea la OTV”

Un taran suparat ca nu vreau sa-l ajut sa-si scoata combina dintr-un teren a facut devazluiri senzationale 😛 despre OTV. Cica le-ar fi dat baietilor un milion de lei vechi sa-i filmeze combina. 500.000 pentru benzina si 500.000 pentru mancare. „Ar trebui sa fiti impuscati…”, cam asta mi-a mai spus cand a vazut ca nu ma intereseaza acest subiect colosal. Adica si eu. I-am spus ca nu ma intereseaza niste gloante ca nu am vesta antiglont la mine. Vedeti video. Citatul din deschidere nu se aude pe inregistrare pentru ca a fost facuta la scurt timp dupa ce a inceput sa o faca pe nebunul. Am insa martori care au auzit. Pana la urma, taranul recunoaste indirect.

4 răspunsuri

  1. Cam bate vântu’ p-acilea, Loavine. Ia leagă-te de mine, să te cate lumea pe Google, că se stinge flama maniei dupe tu. 😀 Te cată lumea pe Google că aude de ţeapa cu EvZ. Şi eu te-am cătat. Şi găsit. Ghici cu ce?

  2. Darius: te-a asmutit Ciutacu impotriva mea? Care-i problema ta daca nu este asa? Nu am nimic cu tine. Te-am trecut chiar la blogroll pentru ca ai unele chestiuni care ma intereseaza. Faptul ca prestezi pentru „genial” este treaba ta, mai ales ca nu cred ca o faci gratuit. Tu stii sa faci site-uri si alte alea, deci este ok. Si eu daca as fi in locul tau as face probabil acelasi lucru: site-uri pentru personaje simpatice sau antipatice. Fiecare cu meseria lui. Dupa cum ai bagat poate de seama, pe undeva am si spus ca nu mai vreau scandal. Hai sa punem stop acestor chestiuni obositoare. Pur si simplu nu mai am chef sa intru in astfel de jocuri. Am treburi mai importante de facut decat sa ma cert, mai ales cu tine cu care nu am nimic de impartit. Evident ca nu am nici cu Ciutacu nimic, dar el a fost cel care m-a atacat din senin si nu ar fost grav daca ar fi facut-o cu motive intemeiate.

  3. Da’ dacă e să nu le amestecăm toate, putem să ne referim doar la treaba cu EvZ-ul în sine? Că eu de aia râd. Ce mă dor pe mine trebile tale despre Ciutacu sau alţii ce nici nu-i cunosc?…

    Mă hlizeam independent.

  4. Darius: Faci cum vrei si razi de cine vrei 🙂 .

Lasă un răspuns

