Semijurnalistul Victor Ciutacu

Voi sterge toate posturile despre papagal de maine, dar pana atunci mai am sa-i spun lui Victor Ciutacu, marele realizator de trei lei de la Antean2 si redactor sef adjunct la Jurnalul National, ca este un jurnalist de doi bani. Impostorule: 1. Spre deosebire de tine eu am o cariera si un dosar de presa. 2. Nu am cantat nimanui in struna. 3. Nu m-am catarat pe posturi date de niciun partid. 4. nu am fost in consilii de administratie pus de aceleasi personaje politice. 5. Nu rad ca dobitocul la glumele sefilor chiar daca sunt de trei lei. 6. blogul meu de pe romania libera nu a fost sters din cauza unui trafic scazut, mai ales ca nu a trecut nicio luna. din contra, site-ul a pierdut trafic prin aceasta operatiune. poti verifica pe trafic.ro. 7. Nu te mai arunca in afirmatii categorice si-n anonime. demonstreaza, prostane. 8. Asta-i diferenta dintre noi: tu ii vei sterge pantofii lui Voiculescu pana la moartea lui sau a ta, iar eu nimanui. Este o problema de coloana. Eu nu ma aplec in fata nimanui doar pentru ca este sef sau patron. 9. Am vrut sa scriu despre tine toate anonimele, datele certe si altele. M-am razgandit. Nu meriti efortul. 10. Sper sa nu mai aud (doar asa aflu cum mananci rahat despre mine) ca iar dai anonime. UPDATE:Le-am sters si le-am reintrodus pentru ca am fost acuzat ca scot mizeriile care ma compromit. Na, ca nu renunt. Nu pe mine ma compromit.

Lasă un răspuns

