Comentariu la postul imbecilului Ciutacu and co

I-am postat cateva comentarii ratatului de Ciutacu, papagalul cu blog de pe umarul lui Felix, dar imbecilul nu le-a postat. Recunosc ca la unul i-am rugat eu sa nu o faca pentru ca l-am injurat putin. Acum i-am mai trimis un comentariu pe care-l reproduc aici pentru ca el nu are boase sa-l aprobe. Pentru stiinta anonimilor care scriu pe blogul lui Ciutacu. „Vai, ce la anonimi ma comenteaza. Ba, taranilor, voi aveti vreun text macar de care sa fiti mandri, ma adresez inclusiv papagalului de ciutacu? Niste ratati care mancati rahat pe la colturi. Nimic mai mult. Singurul care a fost de bun simt este adaam. El a aruncat o provocare subtila: Ciutacu poti prezenta productiile literare? Nu? Ti le-au furat banditii? Nasol. Dar voi, inclusiv ratata de Oana Dobre? Aia cu Vosganian si stirile luate din zbor fara verificare? Aha…nu se pune. Sfatul meu este unul singur pentru toti criticii mei si recunosc ca nu este al meu: cand vrei sa te bati cu o valoare trebuie sa fii chiar tu o valoare. In cazul de fata, singura valoare sunt eu, iar voi niste anonimi vecnici. Asa veti si ramane. PS Nu ma consider geniu, dar in comparatie cu voi sunt un monstru sacru, ratatilor.” Asta a fost textul scris la viteza: trebuie sa recunosc ca-n cazul Oanei Dobre m-am pripit. Ea nu este o ratata inca. Are timp sa devina. Inca-i tanara si poate-i da minte Dumnezeu sa-si gaseasca vocatia, dar ma indoiesc ca jurnalistica are legatura cu profesia ei. Imediat dupa acest post am sa demontez acuzatiile cretinului de Ciutacu si cele semnate de un anonim curajos ca un porc la taiere. Acum spicuiesc din comentariile pe care le-a aprobat din prostie boul cu pene: Victor Ciutacu.

„Citesc acest atac si sunt pe jos. Asta-i mana unei tipe, dupa cum scrie, si sunt convinsa ca-i vorba de Oana Dobre. Totusi am intrat pe blogul lui lovin sa vad ce a scris: pai, tovarase Ciutacu, aici este vorba de zvonistica nicidecum de chestii clare. Cel putin asa am inteles eu, fata din mediul rural. Tu ai inteles altceva?

Adăugat de Oana la 21 Septembrie 2007 12:28:23

am avut un text, la un moment dat (pe care nu aveai de unde sa-l stii) care se intitula „dedicatie pentru idiot”. si era vorba tot despre un internaut full of shit. mi-a placut coincidenta. te-am citit mai sus si mai jos. esti talentat si ok. mi-ar placea sa-ti vad productiile literare. am senzatia ca ai si din acestea. daca imi poti indica un link…
esti la mine si la andaa la blogroll.
cu respect

Adăugat de adaam la 21 Septembrie 2007 18:15:10″.

Ciutacu nu a inteles ca aceste comentarii il reguleaza. Dar comentatorii mei sunt mult mai inteligenti ca ai lui Ciutacu.

7 răspunsuri

  1. Poftim? Victor Ciutacu nu si-a dat seama ca aia au facut misto de el? Nasol. Ai dreptate atunci sa-l faci papagal

  2. as rade ca jiji la faza asta. oare lui ciutacu nu-i spune nimeni ca-i penibil?

  3. Daca subalternul meu a comentat cu atata inversunare un zvon, inseamna ca-i un mare papagal. Tb sa-i reduc colivia, poate-i screme mintea ceva mai inteligent.

    Saful lui Ciutacu

  4. Mey, tot aud de Victor Ciutacu asta si nu stiu cine e. E ruda cu poetul ala francez Ciuran?

  5. nu crezi ca ii faci un bine individului vorbind atit de mult despre el? crede-ma, am fost tentat de nenumarate ori sa-i comentez aberatiile si lipsa de caracter, dar mi-am dat seama ca vorba aia veche e foarte adevarata. pe-astia trebuie sa-i ignori si vor muri incet. ei se hranesc cu atentia altora si, mai ales, cu referirile negative la adresa lor. il faci sa conteze. eu asa cred.

  6. hai ca te oftici 😛

  7. aprozar: ma cunosti? nu? ii faci pantofii lui ciutacu? du-te soro-frate la el. nu-ti pierde timpul cu mine. stai langa papagalul ala genial. poate ai sa capeti ceva.

Lasă un răspuns

