Ciutacu iar rage pe blogul lui

Ciutacu gandeste. Nu derenjati. Tocmai i s-a ratacit ultimul neuron.Dupa ce am dezvaluit hobby-ul lui de a face bilute si a le lipi pe bordul masinii sau pe manseta pantalonilor, papagalul de Ciutacu m-a atacat ciudat cu mana altuia, ca de obicei, pentru ca el nu poseda ceea ce se numeste in termeni populari: boase. Si s-a extins pe omuletul asta jenant pe ditamai pagina ciutaceasca pentru a spune cum am muscat eu niste informatii false din evz pe care le-am lansat sub forma de zvonuri. (Ciutacu: mai tii minte cand i-am facut blog fals lui Hrebenciuc si tu ai pus botul la savarina si chiar l-ai salutat cu respect? vezi post) El nu pricepe diferenta oricum si nici nu stie ce este un blog, dar recunoaste ca este un nenorocit. Noroc ca-l ajuta ala micu’ sa mai posteze cate ceva. Si nici altii nu inteleg. Dovada: zice el ca a primit la posta redactiei o misiva de la nu-stiu-cine. Si ma porcaie respectiva persoana la greu ca aia de la Evz s-ar amuza pe stirile mele etc. Banuiesc ca exista doua femei care se amuza pe chestia asta, personaje pe care le-am luat de urechiusele alea nasoale aici. Apropos, Ciutacule, eu nu am fost dat afara de nicaieri, totdeauna am plecat eu. De ce? Uneori am intalnit sefi tampi, ca la diverse ziare, alteori am plecat pentru o leafa mai mare si alta libertate. Eu iti multumesc pentru aceasta campanie publicitara. Nu poti sa te superi pe niste papagali. Poti sa-i iei la suturi doar daca le vezi ciocurile pregatite sa te ciuguleasca. Deocamdata Ciutacu si-a luat-o peste bot doar virtual. Si am sa i-o mai dau la greu. Bai, papagalule: de ce ai fost dat afara de la Adevarul? Ti-am promis ca ma ocup de tine cand ma intorc din concediu. Iata ca a venit momentul! Nu in secunda asta, pentru ca am treaba. Dupa ce termin, idiotule.Ciutacuciutcau

PS Este un papagal care face ca un bou. Justific titlu. PPS Stati sa vedeti ce la anonime am sa public eu despre Ciutacu.

Un răspuns

  1. Nenorocitul asta de Ciutacu, pe blogul lui, nu da voie sa se posteze comentarii rautacioase la adresa lui!

Lasă un răspuns

