Mda, blogul meu de pe Rl este in neant

Confirm ca asa este. Toate blogurile de pe Romania libera nu mai pot fi accesate, inclusiv al meu, iar asta ma deranjeaza. Pana ieri a fost posibil. Astazi, link-ul te duce direct in pagina ziarului. Motive? Gramada. Nu intru in amanunte, dar cica vor fi reluate cu o noua fata. Bine, ce sa le spui unora care nu se pricep ca nu fata conteaza, ci continutul, ca nu cantitatea, ci calitatea, ca blogul nu este un loc in care-ti azvarli editoriale prafuite, ca… etc samd. Ce poti sa faci? Sa te supui deciziilor sefilor si atat, indiferent cat de aberanta este o masura. Deja m-am enervat. Ma opresc aici. Ma simt ca si cum mi-ar fi fost furat un copil. Se numea Apropos. Returnati-l parintelui daca-l gasiti. Si pe bucatele: spre exemplu posturile despre Patriciu. Primul post pe blogul gazduit de RL a fost despre el: s-a intamplat pe 27 august, ziua in care s-a anuntat minunata tranzactie. Am spus din primele minute ca miroase urat afacerea. Si-am avut dreptate partial. O sa aflati in curand mult mai multe despre Patriciu, inclusiv despre mega afacerea suspecta. Pot sa va promit un lucru: de la mine veti afla sigur. Nu prin posturi, ci doar dezvaluiri.

Un răspuns

Lasă un răspuns

