Ieftina-i carnea de blogger

Ma uit si nu pot sa cred. Doi bloggeri simpatici si inteligenti au acceptat invitatia la emisiunea fada a lui Ciutacu. Motivul? Va dau citat din Bobby, chiar daca el o s-o dea pe gluma:

„- conflictul bloggeri – jurnalisti este unul artificial;
am primit invitatia de a mai fi prezenti in studio (atat eu cat si Adi), acceptata de amandoi (normal, suntem la TV, muahahaha, sa ne recunoasca fanele pe strada)”. L-au vazut tipele si pe Adrian, tanarul ne-filozof care astfel m-a dezamagit. Deci, Ciutacu a reusit performanta de a le fura mintile unor bloggeri buni cu doar o ora de emisiune la o cota de audienta de 0.1%(spune Zoso) si aia platita de Vociulescu. Bravo, Ciutacule. Nu am crezut, dar chiar esti genial, asa cum te lauzi. Un papagal genial.

PS Poate am gresit cand le-am tras la ousoare celor doi, dar asa am simtit cand am vazut asocierea cu Ciutacu. Nu se potrivesc, dom’le. Oare ei inteleg?

12 răspunsuri

  1. […] pe unde. Poate şi pentru că nu m-a interesat. Am văzut că nici Adrian nu a scăpat de atacuri. Tiberiu, stai liniştit, mă întâlnesc eu cu tine. Nu mai fi supărat pe Victor pentru că poate şi […]

  2. nu m-a deranjat ideea de a aparea niste bloggeri la tv . atat ca ciutacu a tinut discutia jos de tot, la un nivel de „pragmatism” gretos. Mai departe nu putea merge. Iar ei, Bobby mai ales i-a cantat in struna cu aspectele financiare. Adrian a incercat sa o dreaga frumos la final, dar nu mai avea ce face. Nici accentului nu l-a scapat 🙂

    Plus ca nu inteleg cum naiba poate sa se simta bine un om de inteligenta lui Adrian pe langa un mamifer ca Ciutacu. Ba sa mai spui si ca e un tip fain (!!!) care a avut curajul sa invite niste bloggeri la tv. I-a invitat ca sa nu spuna nimic. Nu s-a discutat nimic relevant in emisiunea aia (am mai spus, abia pe la final Adrian a spus ceva despre relevanta personala a unui blog etc.). Deci niste mize mici care au de-a face cu mormaielile auguste ale lui Ciutacu, nu cu ideile lui Adi.

  3. oana: ti-am explicat cat invidie poateavea cineva care se duce intr-un loc in care nu-l vede aproape nimeni. este o tampenie!

    ross: nu am vazut emisiunea, dar te cred pe cuvant. cum putea sa ridice Ciutacu nivelul discutiei? nu era nicio parghie prin zona 🙂 .

  4. s-ar putea sa o gasesti prin arhiva online de la antena2. doar daca nu ai altceva mai intersant de facut. eufemistic vorbind, incapacitatea parghiologica a lui Ciutacu era exactly my point.

    * Chiar nu inteleg „respectul” de care se bucura acel domn, care se poate rezuma intr-o sintagma : „prost cu tupeu”.

  5. btw, partea buna a lucrurilor e ca pot citi mult mai putine bloguri aberante doar uitandu-ma la blogroll : daca sunt pe-acolo nastase si ciutacu, scuip in san si caut altceva. 🙂

  6. Cinei Ciutacu asta de tot aud de el peste tot? E si el un poet francez, ca Emil Ciocan de care tot aud si de el?

  7. slaba emisiune…..

  8. lasand la o parte asocierea de nume si coninutul emisiunii, eu cred k e un lucru bun ca niste bloggeri anume (si nu ORICE bloggeri) au aparut la TV. e un awareness generat la nivelul intregii blogosfere, cred eu, din care si noi, cei mici, vom beneficia la un moment dat. ca Ciutacu e Ciutacu, asta-i alta treaba. eu, femeie fiind, nu ma murdaresc in discutii de orgolii, mai ales ca nu ma afecteaza personal. 🙂

  9. da, slaba, dar conteaza expunerea. ok, conteaza si asocierea de imagine. dar doar daca target-ul erau tot bloggerii. iar eu cred k nu asta a fost intentia. can’t blame ‘em for the audience. 😀

  10. monoloage: eu nu am vazut-o si nu ma pronunt, dar te cred 🙂 .

    womanchild: pe cine a ajutat aceasta emisiune? nici macar pe blogari. cei care sunt in blogosfera stiu in general cum si cu ce se mananca.

    ross: nici eu nu inteleg respectul de care zici. poate nu este respect, ci altceva 😉 .

  11. pai,… nu-ar fi mai bine sa ne uitam la emisiune si sa ne dam cu parerea dupa aia? 🙂

  12. gramo: corect. am scris mult. am sters. revin. nu pot sa ma uit la un papagal care-si zice realizator tv, jurnalist si geniu. ii cred pe cei care au fost si pe cei care au vazut. concluzia: slabuta miscarea de glezne. tu ai alta opinie legata de minunata emisiune? de exemplu, eu te-as fi chemat pe tine dintr-un milion doua sute cinci motive. auzi ciutacule? ia seama. macar iti faci audienta cu Gramo. nu cred insa ca te-ai duce 🙂 . lasa ca-mi fac eu emisiunea mea 😛 . acum aleg intre ofertele primite de la NBC, CNN si un serial la hoooooolywood! sorry: am ramas bloc pe textul despre toamna nebuna.

Lasă un răspuns

