Remember 11.09.2001 / WTC

Au trecut sase ani si tot nu pot sa cred. Au trecut sase ani, iar criminalii nu au fost inca prinsi. Au trecut sase ani de comemorari. Ce zi este maine? 11.09.2007. O sa vedem oare acelasi film?

5 răspunsuri

  1. Nici nu pot sa-mi dau seama cum au trecut anii. A fost ca ieri. Ce am trait atunci, n-o sa uit niciodata.

  2. Nici nu ai cum sa uiti. Niciun om normal nu poate uita acea zi

  3. Dumnezeu sa-i odihneasca!!!
    Romani decedati – ii cunosteam personal, am lucrat cu ei – in acel atentat…

    Familia Stan

    1. Stan Alexandru (Alexander), nascut in 1967 la Bucuresti; lucra la World Trade Center, firma Cantor Fitzgerald, ca informatician; se afla la etajul 103 al WTC (in primul turn) in momentul atacului; a venit in SUA prin \”loteria vizelor\” in urma cu 6 ani, impreuna cu sotia sa Stan Corina.

    2. Stan Corina, nascuta in 1970 la Targoviste; lucra la World Trade Center, firma Cantor Fitzgerald, ca informatician-programator; se afla la etajul 103 al WTC (in primul turn) in momentul atacului; a venit in SUA prin \”loteria vizelor\” in urma cu 6 ani, impreuna cu sotul sau, Stan Alexandru (Alexander).

  4. Alexandru si Vasile: Si pentru mine parca a fost ieri. Eram la Slanic Moldova si m-a strigat un amic. Mi-a spus despre ce este vorba, dar nu ma crezut pana cand nu am vazut. Mi s-a parut ingrozitor. Aseara am vazut un documentar pe TVR1 si m-am ingrozit din nou. Si mie mi se pare ca s-a intamplat ieri. Nici eu nu pot uita, mai ales partea cu oamenii care sareau pe geamuri. Ingrozitor.

    Ironycman: Dumnezeu sa-i ierte si sa-i odihneasca in pace.

Lasă un răspuns

