matrimoniale pentru manichiurista mea

May la muncam-am gandit ca se merita din moment ce a aparut deja un blog cu marfa proaspata, adica fete pentru matrimoniale. de ce sa nu o scot pe taraba pe manichiurista and pedichiurista mea? ei bine, am sa o fac, mai ales ca-si cauta jumatatea. nu pot sa va dau nr ei de telefon pentru ca este in concediu, dar daca va intersecteaza trebuie sa stiti ca nu-i plac betivii, iar barbatul ideal trebuie sa se incadreze intre 45-55 de ani. va doresc vizionare placuta! PS anuntul e pe bune. despre ea? o cheama mariana si este haioasa. atat.vrea un barbat la fel de haios. adica sa aiba umor 🙂 . mai am poze pentru cei interesati 😉 .

5 răspunsuri

  1. Nope 😦 . Si i-am pomis ca-l gasesc pe Fat Frumos la maturitate 🙂 .

  2. te duci sa ti faci manichiura?!?! iti dai si unghiile cu oja, nebunaticule?

  3. sava: fara oja. E misto insa cu lac de unghii 😛 . Nu m-am dat insa. De ce nebunatic? Am inteles: pentru ca am grija de mine spre deosebire de multi-multi barbati. Bre, vine din educatie. Nu se stie cand mori. Trebuie sa fii imbracat frumos, sa ai intotdeauna haine curate, sa fii ingrijit si sa mirosi bine. Asa mi-a spus bunica mea pe cand aveam patru ani. Asa ca sunt pregatit in fiecare zi sa ma arunce cineva in sicriu. Tu esti pregatit?

  4. eu nu sunt pregatit. daca tu esti, iti cedez intaietatea.

Lasă un răspuns

