Voiculescu a vrut sa-l bata pe Turcescu

100% paruiala. Voiculescu a vrut sa-l cafteasca pe Robert Turcescu, potrivit declaratiei unui psiho….Nu a trecut la fapte din cazua unei dureri de spate, dar gesturile si privirea sunt clare.

Poze de razboi si explicatii daca tineti cursorul pe poza 🙂 .

Voiculescu ameninta sa-l stranga de gat pe TurcescuBa, te strang de gat!Iti smulg inima din piept, copilePentru mine esti dublu zero barat pe langa 1%Jap-jap, doua palme de ramas bun

10 răspunsuri

  1. Foarte tare! Imi place ca ai imaginatie,
    Dar cu toate astea mi se pare ca ai exagerat putin cu Voiculescu. Omul a fost chiar destul de calculat in emisiune, iar daca isi sustine spusele de gestica nu este un motiv pentru care sa incepem sa ironizam si sa dam alte intelesuri decat cele care au fost intr-adevar. Nu sunt fana Voiculescu, dar mi-a placut inca o data Turcescu, erau momente cand pierdea controlul asupra discutiei.

  2. Negru: am glumit. evident ca nu a vrut sa-i smulga inima din piept lui Robert, dar dupa gesturi cam asa arata. Turcescu a fost bun, dar nu foarte la emisiunea de aseara. Putea mai mult. Voiculescu a fost insa penibil.

  3. Stii ce imi place cel mai mult la Dan Voiculescu? Hainele imi place. 😉
    In cazu’ lui haina face pe om,nu?

    Mestere ai imaginatie ce sa mai…din ce se vorbea acolo si ce ai scos tu…mai ca meriti ” vreo doua perechi de palme,uite asa ca meriti”. Da sa nu vii cu fiara dupa tine, fii barbat si o sa-ti iei un sut in fund 😉

    P.S. Negru…nu prea te-ai camuflat bine…nu esti fana?…

  4. Plagiatorule !!!! 🙂 Na, cum nu mi-a venit si mie ideea sa fac asa la siragul de poze cu Jiji… Da’ ale mele-s mai de calitate! Ca nu le-am facut cu camera la televizor, ci le-am luat de pe Realitatea de pe site, la poza aia live.jpg, care se schimba automat din 30 in 30 de secunde. Am deschis poza in browser si mai dadeam cate un F5 sa vaz ce mutra mai salveaza.

  5. ContraSENS: Recunosc ca ti-am plagiat ideea si ca pozele mele sunt facute in direct, iar calitatea este slaba. Doar ca imaginile mele sunt mari, spre deosebire de ale tale, si au explicatii 😛 . Exista si o poveste care se potriveste. In mod normal, daca as fi avut timp, as fi intrat pe site sa vad emisiunea, iar pozele ar fi iesit mai bune. Oricum, vina recunoscuta este pe jumatate iertata, n’est pas? 🙂

  6. hahahahahaha
    Da, chiar arata amenintator.

  7. Daca l-ai fi urmarit pe Voiculescu, ai fi observat ca asa se manifesta el. Da, ai imaginatie. Dar eu chiar mi-as fi dorit sa ii dea doi pumni, nu in direct… Oricum, daca omul se gandeste serios la treaba asta, promit ca vin sa il ajut.

  8. Oana: Pe cine sa bata? Ai ceva cu Turcescu? Spune la tata sa faca o stire 🙂 , pardon…un post 😉 . Sincer, eu mi-as fi dorit sa se bata. Sa-i vad cum isi cara pumni in cap sau se trag de par. Sunt convins ca ar fi castigat Voiculescu, in timp ce Robert s-ar fi ferit sa nu-si strice freza :)) .

    Malina: ma bucur ca inca ma citesti 🙂 .

  9. Aapari mereu in top-urile de pe wordpress ai atunci dau clik. Daca-i chestie nostima si nu ceva serios, te citesc. 🙂

  10. malina: voi incerca sa fiu din ce in ce mai nostim, mai ales ca acum am blog si pe http://www.romanialibera.ro, loc in care sunt serios ca un maimutoi impaiat. te astept curand…:)

Lasă un răspuns

