Academia Catavencu cotcodaceste

Ca o gaina jumulita de un soricel, Academia Catavencu a inceput sa cotcodoceasca disperata dupa ce am anuntat pe blog ca voi fi dat in judecata pentru ca am demonstrat ca o dezvaluire a Evz a fost facut de AC acum un an. Adica evz a cam plagiat. Inainte de postul meu, catavencu.ro a scris un articol despre cum „Evenimentul zilei a produs o plag(iat)a adinca”(asta era titlul original). Chestia cu judecata a dus la scoaterea textului din site-ul catavencu, apoi introducerea altui articol. Cum suna ala? Mult mai bland, scris parca de o scolarita. Am si discutat cu un academician si l-am intrebat ce-i cu magaria asta. „Este chestie de editare, mosule”, s-a exprimat cutarica. Adica scoti esenta, pui niste gainat si zici ca-i bici ce tuna si fulgera simultan? Bre, academicienilor: sunteti chiar mai lasi decat o gaina. Va somez sa puneti textul initial, altfel iar ma duc la Basescu sa ma numeasca ministru de extreme. Stiti ce face demnitarul cu pricina? Va bate la extremitati pana spuneti tot, mai rau ca la securitate. Bau! Uite ca a cazut o gaina pe spate in stop cardiac, de frica, normal 🙂 . Ii mai face cineva respiratie gura la cioc? Sunt dezamagit.

APEL: Daca are cineva textul original cu atacul AC asupra Evz sa mi-l trimita si mie. Promit sa pastrez confidentialitatea sursei si resursei naturale de dezintoxicare a presei de impostori.

Un răspuns

  1. tara arde si baba se piapta pe aici pe la noi. eu unul am aflat de subiect din gazeta sporturilor nu din evz. de aci ar rezulta ca si aia saracii ar trebui trasi pe roata pentru plagiat. dar un plagiat mai mictuz, asa la mana a doua, lol. pentru care si-au mai si cerut scuze evz-ului ca le preia informatia:)) partea asta e chiar criminala. conlucrare in breasla dom’le ce mai.. respect mon cher. so dude pls taraste-o pe tanti prin tribunale, castiga si apoi cere-i drept daune sa iti pozeze in costum de gaina asezata pe un gigantic ou roz. sau ma rog orice alta culoare masculina. toate bune

Lasă un răspuns

