Atac asupra blogurile RL

Niste idioti care ma iubesc au atacat pentru a doua oara intr-o singura saptamana sectiune bloguri a ziarului Romania libera. Prima oara au reusit sa blocheze accesul pentru cateva ore, iar acum se intampla acealasi lucru. Atacul cretinilor a inceput in prima zi in care am scris pe blogul meu de acolo: Apropos. Sunt aceleasi personaje care-mi scriu idiotenii pe blogul meu si pe care o vreme le-am aprobat, dar acum toate sunt aruncate la buda. Am o declaratie foarte serioasa pentru tampitii care vor sa se joace cu mine in acest fel: il pun pe Leo sa se pise pe voi. Si trebuie sa ma credeti ca urineaza ca o vaca 🙂 . Asa patesc ratatii care-mi dau tarcoale. Se aleg cu o mustruluiala din partea lui Leo, cel mai tare detectiv patruped 😛 . Nici lui nu-i plac ratatii si mai ales lasii.

UPDATE: Din motive necunoscute inca, blogurile RL merg din nou. Mai ales al meu 🙂 http://blog.romanialibera.ro/tiberiu-lovin/ 

Un răspuns

  1. Şi căţeluşa mea, Gina, poate intra în competiţie.

Lasă un răspuns

