Leo in contact direct cu un admirator

Chiar daca nu acorda autografe, Leo este haituit zilnic de admiratori. Ieri: Mihai Constantinescu.

Leo este haituit zilnic de admiratori

10 răspunsuri

  1. Iubiti si cainii… cred ca intalnirea a fost una placuta pentru Leo 🙂

  2. Poza miscata…perseverezi in „prostia” de a publica poze facute cu telefonul…focalizare proasta (pe lesa)…culori dubioase…reclama mascata la un lant de mananca rapid…tara saraca (drum pietruit, fara asfalt)…cam zlab 😉 cainele…nu e Constantinescu – artistii poporului nu stau de vorba cu noi astialanti;)…curat imprejur = Primaria 1 e pe „treaba”…
    MAI VREI?????? 😀

  3. Kozoo: a fost o intalnire foarte placuta 🙂 . numai ca acum Leo iti vrea id-ul.

    ironycmain: baaaaa, te sparg! am glumit. ai dreptate. ce sa fac daca am caine viu si nu impaiat? se misca incontinuu.

  4. nu sunt un fan inrait de-al lui Leo sau al celor din specia lui ;-), dar ma va gasi daca ma va cauta…

  5. Stimabile…
    De ce esti tu asa nesuferit…imi pocesti numele…

    IRONYCMAN(c)

    Si tu si Maria Andrieş faceti aceeasi greseala si mi-l pociti numele… http://www.blogsport.ro/andries/2007/01/31/destinul-familiei-becali/
    (vezi la final…Au contribuit:…)

  6. …”faceti aceeasi greseala si mi-l pociti numele…” care este el, pe persoana fizica… 😉

  7. PS: am observat comentariul din Panoplia cu bloguri: „O femeie tare necunoscuta, dar tare simpatica. Cred. O fi barbat?” In urma unei deductii logice, am inteles ca numai barbatii pot fi necunoscuti si simpatici in acelasi timp? 😉 🙂

  8. ironycman: bre, fa o pauza cu plangerile si da-mi un comentariu frumos 🙂 . De exemplu: nu mai ploua. In rest, retine ca ti-am marturisit contributia la stirile tabloid.

    kozoo: leo te miroase sigur 🙂 . Am pus in intrebare din motive de siguranta 🙂 . Nu stiu daca esti femeie sau barbat. Poza ta a aparut si la comentariul unui timp, care are alt blog. Nu retin numele, dar stiu ca am fost surprins.

  9. Blasfemie curata… poza mea la comentariul unui tamp? Vino cu argumente sustinute pentru a ti le infirma, altfel….

  10. kozoo: Nu-mi amintesc. Serios. Dar daca-l prind 🙂 iti spun.

Lasă un răspuns

