Cel mai frumos editorial despre Patriciu

Mircea Cartarescu este autorul celui mai bun si mai frumos editorial scris despre Patriciu: Vitelul de aur. Merita citit pe indelete, eventual la o tigara si o cafea. Este demential! Nu cred ca mai poate cineva sa scrie atat de bine despre Dinu Patriciu si sa-l faca de rahat in mod elegant.

5 răspunsuri

  1. Chiar imi scapase…. multam, mi-a bucurat ziua…

  2. Ca sa vezi ca, totusi, mai arunc cate un ochi pe bloguri, din cand in cand…

  3. Nicol: sunt socat! Nu credem ca esti in stare de asa ceva, vorba Monicai Columbeanu care-mi povestea ca a descoperit o carte la Iri destul de grea. Sper ca nu s-a referit la kilograme 🙂 .

  4. …ce trist…da’ măcar în ultima propozi
    ţie i-a fost gura aurită lui cărtărescu…altfel, măcar ai citit şi ce-a scris emil hurezeanu despre subiect?…sau aşa s-o fii impus necesitatea unui articol muult mai frumos…

  5. mirmen: da am citit. le-am citit cam pe toate care au aparut despre patriciu in ultimele zile. cel al lui cartarescu ramane in topul preferintelor.

Lasă un răspuns

