Ziaristii de la meteo

Iulia Zgripcea., o tipa cultivata si cu studii gramada pe meteoAntena 3 se mandreste pe propriul site cu o echipa fenomenala de jurnalisti, doar ca multi dintre ei sunt la o rubrica mai tare decat oricare: METEO. Adrian Luca, Iulia Zgripcea, Denisa Ticu, Mihai Jurca si Nelu Barbu. Deci cinci din cei 20 de ziaristi de pe site sunt de la meteo. Tare! Eu nu stiu ce o fi in capul alora care conduc redactia sa treaca prezentatorii de la meteo la categoria ziaristi. Dar mare-i gradina lui Felix.

PS A nu se intelege ca am ceva cu ei, dar nu sunt gazetari, ci prezentatori. Unii chiar sunt bine pregatiti pentru meteo. De exemplu Iulia Zgripcea. Proaspata doamna cu luna de miere la Roma si-a luat masterul in domeniu, iar acum lucreaza la teza de doctorat.

UPDATE: Am fost blestemat cred de conducerea redactiei si am fost la cativa cm de stop cardiac. La fix 10.58, pregateam mancarea pentru Leo pe muzica stirilor unei emisiuni cand …brusc baga astia genericul de groaza si-i ia vorba din gura ziaristului. Fara explicatii 🙂 . Publicitate. Noroc ca-s puternic si-am scapat si tura asta 🙂 .

3 răspunsuri

  1. Voiam sa spun intai ca esti rau, dar mi-am adus aminte ca si mie mi se spune uneori, atunci cand spun cu luciditate si fara „pansamente” verbale ceva, ca sunt rea. Iar eu le raspund ca nu sunt rea ci rea-lista!Asa esti si tu de fapt, realist!

  2. Nu avem incotro daca vrem sa supravietuim. Trebuie sa fim realisti, chiar daca plangem la filme de groaza 🙂 .

  3. reorientare profesionala. mai sunt si altii care aspira la titlul de jurnalisti

Lasă un răspuns

