Seara bloggerilor

Adi-filozoful spune: hai la bere! Pentru prima oara in viata mea de blogger am fost curios sa-mi bag coada-n astfel de intalniri prea crude pentru cei care traiesc in virtual. Locul de intalnire al bloggerilor: o strada cracanata in care s-a aciuat la coapsa unui copac batran niste mese de plastic oribil. Se numeste Terasa Felix. Nu este a motanului cunoscut, ci probabil a unei batrane care trebaluia prin casa urata-urata si plina de panze de paianjeni, cu obiecte vechi si mobila ce rasufla greu de un secol. Va spun doar ce-am vazut prin geamurile despuiate de sutienul celor patru ferestre indecente. Am ajuns dupa Ioan, un tanar blogar de patru zile vineri. Moldovean ca si mine, acesta freca prundul din ograda-terasa cu picioarele reci de la pietrele diforme ce atacau organismul uman cu o singura arma: frigul. Au sosit pe rand o seama de personaje necunoscute fizic care au un talent recunoscut: fac niste bloguri misto. Mi-au placut baietii, dar si fetele. Din pacate nu am avut timp sa formulez cereri in casatorie (si poate mai bine 🙂 . altfel ar aflat nevasta si nu mai apucam sa scriu vreodata. am uitat sa va spun ca  doamna mea are o ocupatie deosebita: este ucigas profesionist. Mai ales atunci cand vine vorba de cuvantul ala urat infidelitate 😛 ). Oricum a fost o seara pe care as vrea sa o retraiesc cu o singura exceptie: sa nu mai merg la terasa aia de tara, care, culmea, se afla in buricul capitalei…undeva pe strada Vasile Lascar. Acolo ai un singur avantaj: este ieftin ca braga.  PS Imi cer scuze tutulora ca nu am putat sa raman mai mult de juma de ceas+15 minute cat am asteptat nenorocitele de taxiuri. Poze as putea posta, dar nu am inca acordul celor surprinsi in timp ce faceau una-alta la seara noastra, seara celor nu traiesc prea mult in real, ci mai mult in virtual.

Lasă un răspuns

