Marea raceala

Fragment din paradisDoua zile m-a destrabalat la Marea Neagra. Mi-am facut un weekend minunat. Am mirosit marea, am mirosit gunoiul de pe malul ei, am mirosit carnea stricata de hambuerger, am mirosit transpiratia trecatorilor, apoi mi-am mirosit raceala. O mare raceala de care nu am scapat nici acum. Si nu mai am inspiratie sa va povestesc despre golfuri fantastice, despre pescarusi albastri ca scrisul cu cerneala, despre valurile desenate cu spuma laptelui marin, despre sanii obraznici care sfichiuiau aerul, despre umflatele care-mi furau peisajul cu varice-sunci-burti-celulita etc. Maine va prezint dovada unor locuri de vis, dar si de cosmar, plsu personajele care mi-au marcat sfarsitul de saptamana. Apropos…a fost si Leo 🙂 .

Lasă un răspuns

