Cine-i noul sef al politiei?

Este simplu. Chiar daca pana acum a stat cam retras, chestorul Gheorghe Popa are o poveste interesanta. Story publicat doar de Romania libera sub celebra mea semnatura 🙂 (asta-i pentru idiotii care se cred genii, cand de fapt exista doar unul). Poftim link!

3 răspunsuri

  1. Felicitari pentru articol 🙂 Pare a fi un bun profesionist.

  2. autorule,de unde gasesti povesti interesante?Am auzit ca a fost ales un nou sef la Politie,dar pana n-am venit aici n-am stiut ca este asa de vestit si un inventator.te felicit,autorule.Si articolul cu romanul care a facut inconjurul planetei de trei ori mi s-a parut foarte interesant.Oare nu s-ar putea face un film despre el?poate la TVR?

Lasă un răspuns

