Nasul navigatorilor in jurul lumii este un roman

De ce ma doare? Poftim explicatii. Astazi am scris in Romania libera despre Jimmy Cornell, singurul roman care a facut inconjurul lumii pe yacht. Nu o singura data, ci de trei ori. Presa din Romania a fost extrem de subtire cu acest subiect care mi s-a parut senzational, mai ales ca romanul fugit din Romania a ajuns in Cartea Recordurilor. Au existat doua titluri: o stire intr-un cotidian din Brasov si o nota in alta publicatie din Iasi. Ei bine, povestea spusa de mine a fost atacata imediat de cretinii care-mi doresc pace vesnica in scurt timp. Eu va invit sa cititi articolul si comentariile. Macar pentru a ne cunoaste valorile, daca nu pentru ca sunt eu destept, frumos si aproape genial 🙂 . PS Pentru cei care cresc site-uri: Jimmy a reusit sa-si faca o pagina virtuala care are peste un milion de accesari pe luna. http://www.noonsite.com. In alta ordine de idei, despre omul nostru au fost scris sute de articole in presa straina, iar el este autorul a 13 carti dintre care una este considerata biblia navigatorilor in jurul lumii.

2 răspunsuri

  1. Ai vazut aseara emisiune lui Brancu pe Antena 2? Invitata Medeea Marinescu…
    O actrita exceptionala in Franta, pe prima pagina in marile reviste de acolo, o oarecare la noi…Nu are nimic spectaculos, nu are circ, deci „nu are trecere” la public.
    Singura barfa despre ea…ca e casatorita cu un domn (chirurg bun dealtfel) mult mai in varsta…

    P.S. Imi amintesc despre o intamplare din tinerete cand cica „am suparat” pe cineva ca am facut un gratar…Am primit in schimb o anonima in care mi se spunea ca noi ceilalti din jurul tau vom lua masuri. Nici macar nu a avut curajul sa nu vorbeasca la plural daca era si anonim…

    Ne meritam soarta 😦

  2. autorule,am citit si eu aricolul tau despre romanul care a inconjurat pamantul de trei ori cu iahtul.Nici nu auzisem de el pana nu am aflat de la tine.parca nu-mi vine sa cred ca e adevarat.autorule,mi-am permis sa fac copy paste si am copiat articolul tau sa-l am si eu si sa-l citesc cand vreau sa „calatoresc”.Nu ti-am cerut aprobarea,nu stiu daca e legal,am vrut sa stii.Daca trebuie ,il sterg.N-am citit comentariile,dar nu e de mirare daca sunt persoane care ataca.Din experienta stiu ca asa suntem noi,oamenii,cum e vorba de barfa,hopa,suntem interesati.Dar cand aduci si ceva de bine,nu prea est bagat in seama sau esti criticat.Totusi sunt destui care se si bucura cand se aude ca un roman este asa de cunoscut in lume.De ce,oare,atatia romani si-au realizat visele in strainatate?Asa a fost intotdeauna.Nutresc speranta ca Romania e pe drumul cel bun si nu vor fi nevoiti sa plece.iarasi m-am intristat.

Lasă un răspuns

