Imbulzeala VIP de la OTV

Dialog aprins marculescu si bahmuteanuviolateleO ora intreaga m-am uitat ca un dobitoc la OTV! Incredibil. Am fost fascinat de VIP-urile care se imbulezeau care mai de care sa-si spuna oful. Subiectul: „Violatorii” Costin Marculescu si Dan Blondu fata in fata cu „violatele si hartuitele sexual”. O tiganeala din asta nu am mai vazut de mult. Au intrat pe fir George Pruteanu si Adriana Bahmutanu, care s-au revoltat ca Marculescu le-a trecut numele pe un pliant pentru a-si atrage elevi la o scoala neautorizata. A aparut si Silviu Prigoana pe fir, dar el a fost mai impaciuitor cu amicul Costin, care este si prieten cu Dan Diaconescu Direct. Circ total. Maine am sa pun si cateva fragmente video ca prea a fost senztaional, mai ales ca violata a spus ca-i virgina si inainte si dupa agresiune. Intr-adevar a fost o premiera, cum s-a laudat si DDTv. Sunt nauc si acum ca exista o asa televiziune, unde am fost si eu invitat, dar nu m-am dus din motive ca inca nu fac tratament pentru probleme cu psihicul. Cand am sa o iau razna de tot, am sa ma duc vesel la OTV sa vorbesc despre orice. Din pacate, nu am putut sa stau aseara pana tarziu sa vad restul vedetelor. Oricum nu am pierdut nimic.

2 răspunsuri

  1. am vazut fragmente. am rezistat mai putin de 5 minute… urate erau :))

  2. Eu nu ma uit la OTV.Mi se zbarleste blanita numai cand vad sigla OTV.Nu ma prea uit la televizor,mai bine alerg pe aici.autorule,esti tare simpatic.Mai vin pe la tine ca inteleg ce scrii si-mi place umorul tau .

Lasă un răspuns

