Cea mai tare poza xxx

Vezi poza si-ti parasesti nevasta, bati copilul, arunci cainele pe geam si tot nu te plictisesti sa o vezi. Minorii nu au voie sa se uite, la fel si femeile care sufera de sindromul nf + frigidele. Doar oamenii normali 🙂 . Click aici.

UPDATE: O groaza de oameni normali au vizionat poza, dar numai unul a comentat, adica a recunoscut ca s-a uitat la o fotografie xxx. Cuvantul magic: enter….Alo? Sunetm maturi, nu ne mai cearta tata sau mama ca tragem cu ochiul la pulpa vecinei cand vine sa bea cafeaua 🙂 .

11 răspunsuri

  1. noroc ca s-a inventat enter-ul :))

  2. geniala idee 🙂

  3. Multumesc. Trebuie insa sa fiu modest si sa recunosc ca ai dreptate in ceea ce priveste partea cu geniu 🙂 .

  4. 🙂

  5. autorule,ce naiba are poza aia?Cum sunt eu curioasa am vrut sa o vad si am inchis calculatorul.autorule,te-am vazut pe blogul d-nei Alina Mungiu -Pippidi,esti vedeta,tu ne-ai anuntat ca are blog.Cred ca in curand vom comunica prin intermediul blogurilor.Aici totul este posibil,chiar si magia.Nu mai miaun ca m-ai speriat.

  6. cea mai tare „pozna” 🙂 lolol
    J.

  7. Hehe, norocul meu ca stiam link-ul si nu am mai trecut prin fereastra aia dansanta 🙂

  8. :))) ha ha …
    acum nu mai sunt un om normal.
    multumim.

  9. simplu..disable javascript… si ai scapat de probleme….il reacivezi dupa si gata 🙂

  10. Autorule, te cam joci cu mintile cititorilor tai 😉

  11. kozoo: recunosc :). ma bucur ca pe unii am reusit sa-i inveselec, pe altii sa-i enervez si-n final sa le demonstrez tuturor ca sunt oameni normali. de fapt aici am vrut sa ajung.

Lasă un răspuns

