Adios Dinu Patriciu and Voiculescu

Farsele mele cu bloguri au deranjat, iar niste ziaristi idioti si nu numai nu au inteles ca este vorba de un blog-pamflet, nu au gasit link-ul catre mine in care povesteam de ce si cum le-am realizat. Le retrag de pe piata pe cele doua. Blogul lui SOV si Blog de cioban vor mai ramane. Imi plac si risc sa ajung prin procese, dar c’est la vie toujours parchive. Nu renunt prea usor cand imi place ceva. Poate am sa le sterg, poate nu. Ma gandesc daca mai am chef de glume. Din pacate, astazi am avut ocazia sa cunosc prostia omeneasca in plina actiune. Nu are legatura cu blogurile cu pricina, ci cu blogul meu. Mi-a pierit cheful de farse. Se pare ca umorul meu nu este pe intelesul tuturor, iar calitatea sa este controversata. Ba, idiotilor: sa ma dati in judecata ca am umor si voi nu. Ati inteles? Care nu aveti umor mergeti pe alte bloguri sau ce vreti. M-am saturat de cretini. Este ultimul avertisment. Nu am nevoie de voi, nu vreau trafic, nu vreau decat sa va vad disparuti in prostia voastra. Gata! Sa va fac o gluma? Incep sa devin obscen. Minorii sa-si astupe urechile si ochii. „Ion: Marie hai sa te fut. Maria: Am inteles aluzia fina si subtila si vin”. Deci si va promit ceea ce-i cerea Ion nevestei, cretinilor. Este evident ca ma referi la aia care nu au simtul umorului. Aia sunt cei mai prosti oameni din univers, conform teoriei mele despre inteligenta.

Un răspuns

  1. […] mai ramane. Imi plac si risc sa ajung prin procese, dar c’est la vie toujours parchive.” (detalii)++ Despre blogul […]

Lasă un răspuns

