Gigi Becali: Blog de cioban

Ha, ha,haDa, cum ati auzit. Si Gigi Becali este de azi in blogosfera cu Blog de cioban. Si am un presamt: oligarhii blogomani vor cadea din top dupa ce-l veti citi pe Jiji. Din pacate, omul nu a putut sa-si ia numele si prenumele pentru jurnal pentru ca deja a fost rezervat, nu insa si Becalimania🙂 , care acum il ridica-n slavi pe net in timp ce el injura cu patima tot ce misca. Nu pe blog, ci doar audio si video. Este totusi educat si nu scrie porcarii prea mari🙂 . UPDATE: Gasiti detalii pe Reporter Virtual.

29 Răspunsuri

  1. bre, felicitari, o metoda originala sa-ti aduci trafic la forum.🙂 ( blogurile lui FOV si Becali)

    Ce o sa te faci cu aia care or sa creada ca sint ale lor?🙂

  2. Am sa le scot la licitatie: care da mai mult le are pe amandoua!🙂

  3. Considerati ca Gigi Becali este un infractor? http://www.geocities.com/sondajeopinie

  4. becali ruleaza

  5. Nu -l consider pe ;d-l Becali, infractor!!!Se descurca,in lumea asta pt, ca;;ii merge mintea” este;;inteligent;!!Este, criticat, invidiat, blamat;, de multi !!! D -lui ” nu poate” sa ne ajute,pe toti!! Nu poate sa alunge ;;saracia ;; lucie din tara!!! Daca;; miliardarii;; Romaniei, fiecare, ar ajuta pe cei ;;NECAJITI; n-ar fi , atati oameni saraci, ;;dar;; SATULUL;; nu stie cum este sa fii ;;flamand!Eu sunt;;; scarbita;; de tot ce-i in tara!!!!!!! Sa-i votam???????? Oare nu am fost mintiti ;;o viata;;!!!!!!!!! NU trebuie sa -i mai ;;votam”!!!!!!!!! Toti , promit si ;;;NU; fac ;nimic!!!!!!!!!!NU , mai putem sa -i mai credem!!!!!!!! Totul este-n stadiu ;de ;;angajament;;!!!!Gata!!!!!!!!! Desteptarea, romanilor!!! Cu minciunile!!! Salarii, pensii de ;;MIZERIE;! Taxe lunare;,foarte mari!! Mancarea;;

  6. ;;Este;foarte ;;scumpa;!!!!!!Am ajuns la ;;LIMITA DISPERARII;;!!!!!!!!!! NU SE MAI POATE!!!!!!! ROMANI!! TREZITI-VA!!!!!!!!SA NU-I MAI LASAM SA NE ;;;ASUPREASCA;;!! MARIA, BAIA-MARE, MM.

    • bravo maria asa este toti sunt invidiosi dar om ca becali nu mai gasesti in romania ….eu am mare incredere in el….chiar asi vrea sa fie presedinte….sa vedeti ca sigur se vor schimba multe

  7. Ce pedeapsa i-ati da lui Gigi Becali pentru toate infractiunile pe care le-a comis de-a lungul timpului?

    Sondaj online aici:
    http://www.sondaje.php0h.com/gigibecali.php

  8. Cel mai mare idiot in vita se afla printre noi (becali)si ne deranjeaja precum o musca de c…t.Si pute al dracului intimpul esirilor sale magistrale de la TV unde i-si arata clasa.Cred ca se ridica mindru pina la cl a 7 a ca daca ii pui o intrebare de cl a 7 a s-ar putea sa nu raspunda.S-au sa il auzi:da ce ba! eu am venit pa lume sa salvez lumea ca eu am bani si fac ce vreau ca va cumpar pa toti….De curind am aflat cu multumire ca idiotul e inscris la fac. de drept.Bravo min. invatamintului nu se sezizeaza?

  9. Cum poate fi numit unul care a trait printre oi?Cioban? Nicidecum,ca nu se considera !Atunci?

  10. traim intr-o societate putreda. toate valorile morale despre care am aflat ca ar fi undeva departe (asta daca au existat si in rom inainte de 89) nu exista. incepand cu alesii nostri terminand cu ultimul aurolac sunt tot o apa si un pamant, asa deci de ce va mira fenomenul becali? in rom o diploma de licenta nu valoreaza nimic, fie ea luata si la uni buc. fratilor io emigrez in australia, chiar vreau sa am incredere in politie, taxele si impozitele mele sa ajunga in scoli spitale si autostrazi, nu in matusa tamara si conturi obscure in elvetia. nu vreau sa traiesc cu gandul la viitorul glorios care nu o sa mai vina. vreau o societate civilzata ptr copiii mei.

  11. Bai nu sunteti in masura sa judecati pe nimeni .

    Asa ca sunteti niste complexati ! ! !

  12. Hmmm, daca cei care-l critica ar fi mai putin agramati ca el ar fi interesant de comentat…pe de alta parte nu cred ca el e marele infractor care creste inflatia, scade rating-ul de tara.
    Daca cei care au luat diploma de licenta la Univ. Buc. scriu la fel de corect ca nenea ala de a postat pe 9 octombrie inseamna ca intre scoala generala si facultate a fost o gaura neagra.

  13. stiu ca nu citesti ce ti se scrie aici,nici macar nu stiu daca este blogul tau…dar am si eu o intrebare.Tie chiar nu iti este rusine ca ai doar 3% din voturile romanilor?nu te intrebi oare de ce? nu te gandesti niciodata ca la cat ai facut pentru Romania tu tot esti desconsiderat?Nu stiu ce sa zic,dar pacat de sufletul ala bun care este in tine.Daca imi pot da cu parerea eu zic ca greseala este a ta pentru ca ti-ai luat in partidul tau numai „rechini” Daca vrei sa faci ceva baga-ti oameni loiali si vorbesc f serios…eu am vorbit cu multa lume de dvs si toti sunt contra dvs.Eu am vrut asta vara sa ma bag in partidul dvs din Falticeni dar fara sprijen nu ai ce face.Daca vrei o schimbare fa-o acum si nu irosi banii pe oamnei care nu merita si va respecta datorita banilor.PS: nu tre sa ai incredere in nimeni si lucrurile importante nu le zi la nimeni.multumesc

  14. In sfirst..lingaul securistului felix…a luat mui..e de la becali in direct la Rtv…ha.ha.ha.ha..in seara asta pling toti si se ling in c…ur la antene…vor si ei o m…uie…ha.ha.ha/ha…Ciuvica…ai luat mu…ie rahatule…lingau de securist ordinar

  15. domnu becali va rog mult sa ma ajutati 0768561816

  16. becali este un om de caracter fi tare

  17. sa reziste si sa mearga mai departe -Haga?

  18. Habar nu aveti cine este Gigi Becali,un EROU NATIONAL ,oricind se jertfeste pentru semenii lui si pentru poporul lui,asta nu este venita de la el si de la DUMNEZEU,este un ales al DOMNULUI si voi ,va convingeti ,cind mergeti sa va spovediti sa scapati de pacatele care va apasa pe sufletul vostru,si din voi iese numai rautatea.

  19. ce sa intamplat cu domnu gigi este un abuz!!!!!!!!!!!!
    nu eram sustinator al dansului ,dar acum sunt alaturi de el si daca este nevoie am sa ies sa protestez

  20. sa iti de-a D-zeu sanatate si putere sa treci peste toate,Becali e nevinovat si va triumfa.Hai Gigi

  21. nea gigi esti tare

  22. lau bagat pe el la zdup si iau lasat pe hoti liberi ce romanie de doi lei

  23. in Romania nu se moare de foame,numai ca cine moare de foame nu le place munca ca daca ar fi invers nu a-ti pune problema ca e salariu mic ci a-ti ocupa ori ce post.500 de lei dar ii iei.sunteti invatati sa mincati din bani parintilor.Iar gigi becaliare suflet bun si marele defect crezind ca bani cumpara oricie.daca ar asculta de cineva care sa il pregateasca sa fie mai diplomat ar avea trecere mare. concluzia nu unteleg de ce il gasesc vinovat de sechestrare .atitia banditi umbla pe strada si nu li se fac nimic .el sigur este retinut pentru ai arata ca nu face si zice ce vrea el.iar daca spune ca este credincios sa fie mai smerit.oricum ii doresc sa iasa de unde nu ii este locul si cine stie poate se schimba.ma rog pentru el .Paste fericit la tot globul pamintesc.

  24. Cam asta e justitia in Romania!!!BRavo Nea Gigi !!! In locul lui ii bateam bine pe hoti ca sa nu mai il reclame ca i-a sechestrat,nu ca ar fii facut-o din proprie initiativa!!! Imi pare nespus de rau ca e inchis!!! Sunt multe jigodii prin parlament si nu numai care ar trebui sa vada rasaritul, zilnic, printre gratii!!! RUSINE JUSTITIEI ROMANE!!!!

  25. Domule Becali,

    Duminică, 7 iunie 2009, la Ateneul Român, va avea loc o manifestare culturală în beneficiul elevilor cu aptitudini muzicale deosebite.

    Evenimentul este organizat de Clubul Kiwanis Bucureşti, membru al Kiwanis Internaţional, în parteneriat cu Filarmonica George Enescu si în colaborare cu Inspectoratul Şcolar al Municipiului Bucureşti.

    Obiectivul: obţinerea de fonduri pentru premierea unor copii cu sumele necesare împlinirii unui vis legat de talentul lor – deplasarea la un master-class sau participarea la un concurs internaţional la care un juriu de excelenţă îi consideră apţi, achiziţionarea unui instrument performant esenţial dezvoltării potenţialului lor sau suplimentarea unei burse deja obţinute.

    Desfăşurarea evenimentului:
    o În Sala Mică, începând cu ora 16:00, va avea loc un concurs dotat cu premii materiale al candidaţilor pre-selecţionaţi cu sprijinul ISMB. Juriul va fi prezidat de dirijorul Vlad Conta.
    o De la aceeaşi oră, în foyer, sponsorii-participanţi la eveniment vor putea viziona obiectele de artă oferite spre licitaţie.
    o La ora 19:00, în Sala Mare, actriţa Maia Morgenstern va modera “Gala Juriului” în cadrul căreia se vor pune la licitaţie opere donate în acest scop de mai mulţi pictori, graficieni şi sculptori. Apoi, membrii ai juriului vor da un scurt recital publicului-sponsor.

    Ma adresez dumneavoastra pentru a va ruga sa ii sponsorizati pe acesti copii de exceptie – tocmai acum, cand cei care au facut-o in mod traditional, nu sunt in pozitia de a o face.

    Va multumesc din suflet,
    Gabriel Sonnenfeld
    Presedinte 2008-2009
    Clubul Kiwanis Bucuresti

  26. acum e liber si parlamentar ue

  27. Sunt o admiratoare a dumneavoastra si a partidului.Apreciez tot ce ati facut pt oamenii in suferinta,imi place cum ganditi.
    Vreau sa ma inscriu in partidul dv deoarece consoider ca ma reprezinta.Sunt din Orastie,am 36 ani si 2 copii.
    Consider ca pot sa comunic foarte bine cu oamenii deoarece lucrez intr-un centru de plasament avand functia de educator in prezent urmez facultatea de pshiologie care consider ca imi va da mai multa experienta.
    Imi doresc sa am onoarea macar odata sa va intalnesc.
    Va multumesc,

  28. buna,numele meu este iulia si v-as ruga daca se poate sa-mi spuneti unde as putea sa-i scriu domnului Becali pentru ca domnia lui sa vada intr-adevar mesajul trimis.va rog din suflet as avea mare nevoie de aceasta favoare,am nevoie de ajutor si nu mai stiu la cine pot apela.Va multumesc !

Lasă un răspuns

