Incredibil: SOV este-n topul bloggerilor

O singura zi. De atat a avut nevoie Blogul lui SOV sa intre in topul celor mai lecturati bloggeri. La aceasta ora este pe locul 2 la cele mai spectaculoase cresteri, pe primele locuri la Today’s hot and post si pe primele patru pozitii la Today WordPress.com Today. Incredibil! Deci omul are succes si-n virtual, nu numai in presa si afaceri. Parca-l vad la anul la evenimentul anuntat de Cip-Cirip cum sustine conferinte despre blogging 🙂 . UPDATE: In patru zile, SOV a ajuns pe primul loc in blogosfera romaneasca.

7 răspunsuri

  1. Multumesc. Fac si eu ce pot pentru oligarhii care-mi inunda gradina virtuala de Mogul Virtual ce sunt 🙂 . Despre altii…in curand. Nu uita sa-l vezi pe Felix Motanul. Are mai mult curaj decat SOV 🙂 .Vezi post mai sus.

  2. Ce ma bucur!Din intamplare am gasit blogul lui Felix.I-am scris,acum merg si la SOV.Abia astept sa-l cunosc,ca pe Felix l-am tot vazut si auzit de nu mai pot sa suport antenele.Autorule,esti grozav!

  3. o sa dispara… sau o sa se estompeze in timp. Cine este chiar asa de interesat de unul care scrie in numele lu altu 🙂

  4. Nu inteleg ce e asa de mirare. Blogul de rahat Gramo nu e pe primul loc mereu? Individa, Ramona, lucreaza la Cotidianul si le tine site-ul asa ca stie foarte bine ce si unde sa bage tag-uri ca sa „faca” un trafic mare blogului.

    Care e caterinca lui SOV in afaceri si presa? Ca daca e bogat si se prosteste cu bloguri e ceva necurat la mijloc. 🙂

  5. doar atat zic .. prin postu-l acesta cauti sa iti maresti traficul de pe blog ?? ca eu nu vad nimic spectaculos la el …nu ma intelege gresit …nu am nimic cu acest log .. este chiar ok … postul mi se pare aiurea

  6. Bre, azi am inteles 🙂

Lasă un răspuns

